sofa makeover ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2011

MorTil2<3

Nogen herinde der har prøvet det?

- Altså at fx. ombetrække en sofa selv......nogen erfaring, tips & tricks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

lille-trold

Hej,

Jeg har engang syet rt nyt betræk til min sofa - det var sådan en "fast" en med pudder. pudderne betrak jeg om og selve sofaen syede jeg et betræk jeg kunne trække over som en kappe. Den clipsede jeg fast med en clipspistol underneden - det blev ok - jeg var heldig at finde noget rigtig billigt stof.

Anmeld

5. august 2011

MorTil2<3

lille-trold skriver:

Hej,

Jeg har engang syet rt nyt betræk til min sofa - det var sådan en "fast" en med pudder. pudderne betrak jeg om og selve sofaen syede jeg et betræk jeg kunne trække over som en kappe. Den clipsede jeg fast med en clipspistol underneden - det blev ok - jeg var heldig at finde noget rigtig billigt stof.

Okay, hvilken clips pistol? sådan en med hefteklammer eller ?

Anmeld

5. august 2011

FjolleTrold

SnartMorTil2<3 skriver:

Nogen herinde der har prøvet det?

- Altså at fx. ombetrække en sofa selv......nogen erfaring, tips & tricks?

JEP - og jeg gør det ikke igen. Men nu var det også en sofa, hvor  jeg skulle sy en "kappe" til, og der var mange mange buer og skråninger. Resultatet blev som sådan ok, men øj øj øj det tog tid og drillede. Jeg havde sat velcro på ryggen af sofaen, så jeg kunne tage det af og vaske.

PØJ PØJ med projektet

Anmeld

5. august 2011

mariamiss6

Det er et giga mega arbejde, suk....

Altså min sofa har jo INGEN løse puder... Så altså sæder og ryg er hele stykker der skal formsyes....

Så mit eneste og bedste, og kedeligste og mest irriterende råd er: PRÆCISION PRÆCISION Hehe.....

Anyways, flå det gamle betræk af, spræt op, og klip ud PRÆCIS efter det... Og HUSK at vaske stoffet INDEN du klipper i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.