Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MelikkazMoar skriver: okay .. du skriver i fandt sammen igen, er i så stadig sammen ? :I
okay .. du skriver i fandt sammen igen, er i så stadig sammen ? :I
Jep, og har fået en søn også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nalle skriver: Jep, og har fået en søn også
ej hvor lækkert.. håber også her vi kan finde sammen igen.. det var jo ikke manglende kærlighed der skilte os .. så håber ..hvor længe var i fra hinanden der?ja undskyld jeg er så nysgerrig :I
MelikkazMoar skriver: ej hvor lækkert.. håber også her vi kan finde sammen igen.. det var jo ikke manglende kærlighed der skilte os .. så håber ..hvor længe var i fra hinanden der?ja undskyld jeg er så nysgerrig :I
Hvordan kan det så være i gik fra hinanden? Vi var fra hinanden i 3 måneder dengang.
Nalle skriver: Hvordan kan det så være i gik fra hinanden? Vi var fra hinanden i 3 måneder dengang.
okay.. pludselig havnede vi i 2 verdner.. diskuterede hele tiden og det var bare ikke holdbart for børnene..
MelikkazMoar skriver: okay.. pludselig havnede vi i 2 verdner.. diskuterede hele tiden og det var bare ikke holdbart for børnene..
Det var det samme her med diskutionerne.
Nalle skriver: Det var det samme her med diskutionerne.
det er noget lort med diskutioner .. og så er daniel og jeg ikke alt for gode til at snakke sammen om problemer og den slags
MelikkazMoar skriver: det er noget lort med diskutioner .. og så er daniel og jeg ikke alt for gode til at snakke sammen om problemer og den slags
Nøjagtig det samme her, jeg har aldrig været god til at snakke om sådan noget.
Nalle skriver: Nøjagtig det samme her, jeg har aldrig været god til at snakke om sådan noget.
nej.. og så bliver små problemer som regle kæmpe store når man ikke får snakket dem ud i tide..
MelikkazMoar skriver: nej.. og så bliver små problemer som regle kæmpe store når man ikke får snakket dem ud i tide..
Nemlig, og så går man bare og er sur hele tiden.
Nalle skriver: Nemlig, og så går man bare og er sur hele tiden.
ja og det holder slet ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128