Legetøj de første par måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Fenja09

Legetøj er faktisk heller ikke det vi har købt særlig meget af - vi har lidt rangler, bamser, to sutteklude og så skal vi lige have købt en musikuro...regner med at legetøjet bliver købt henad vejen og har også hørt at det er hit blandt familie og venner at komme med når bebsen er ankommet

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Jeg har kun købt et par bamser, er usikker på hvad jeg skal købe til de første måneder. Hvad vil i anbefale at købe? som er et hit hos babyen? eller skal man vente med legetøj? hvad gjorde i? 

De første par måneder har babyen som regel ikke brug for andet end mælk, søvn, ren ble og kærlighed - og muligvis en sut.

Fra 3-måneders alderen kan babyen have glæde af en bidering, sutteklud, rangler, og ellers alt som de kan gribe fat i og undersøge med munden.

Anmeld

5. august 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Glimter? såsom?

Super, mange tak for svar!

Det gør f.eks. Lamaze legetøj. (og nøgler men de er beskidte)

Anmeld

5. august 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Jeg har kun købt et par bamser, er usikker på hvad jeg skal købe til de første måneder. Hvad vil i anbefale at købe? som er et hit hos babyen? eller skal man vente med legetøj? hvad gjorde i? 

Her var det ting der larmede og et spejl. Jeg har faktisk noget til salg hvis du er interesseret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.