hvor meget tøj havde I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2011

Anonym trådstarter

da den lille blev født? 

Har allerede 145 stykker tøj spredt ud fra str 50 - 92 og synes bare det er så mucho lidt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Nynne88

Ved det ikke - har ikke ligefrem talt. Men tror jeg har 10-15 stykker i str. 50,56 og 62. Man kan jo også købe når barnet er født

Anmeld

4. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

da den lille blev født? 

Har allerede 145 stykker tøj spredt ud fra str 50 - 92 og synes bare det er så mucho lidt? 

Syntes ikke det lyder af meget... Hvis du havde sagt fra str 50-62 havde jeg nok kigget lidt... 

Fordi det er spredt over så mange str og nogle str vil barnet nok hoppe let over...

Lige pakket de trekanted savlesmækker væk; 57 stk og 34 par strømper...

Anmeld

4. august 2011

Ciss

Det kommer jo lidt an på, hvad slags tøj det er. Jeg overtog en del festtøj fra mine søsken fra deres børn - men den slags bruger man jo så lidt...

Vær forberedt på, at man ofte får en del i tiden lige efter fødslen.

Men så længe du har 4-5 skift til barnet, så kan du nå at vaske i mellem, og så kan du supplere op med det du mangler, når du ser, hvad det er.

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

oooorgh hvor godt at læse at det ikke er meget 

var bare når man tæller så lyder det af meget men jeg synes bare det er lidt...

kan ikke huske finger-reglen vedrørende hvor mange stykker tøj i hver str, kan I huske det ??  altså mener hvor mange bodyer i str xx , bukser i str xx osv osv 

Anmeld

4. august 2011

Fenja09

Jeg vil sige at af de helt små str 50 og 56 behøver man nok ikke mere end 5 dele af hver dvs. 5 kortærmede body´er, 5 langærmede, 5 natdragter osv.

Jeg har godt nok ikke lige talt alt det tøj vi har til bettefisen, men har da fyldt en hel kommode med 3 dybe skuffer og det er fra str 50-68. Synes faktisk at der er alt for meget, men nu må vi se

Prøv evt at kigge dette link.

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/ting-du-kan-faa-brug-for-efter-foedslen.htm

/Fenja

Anmeld

4. august 2011

nvm

Anonym skriver:

da den lille blev født? 

jeg har mega meget... har heller ikke talt det.

men det helt vildt så meget jeg har, især op i 86-92. det fylder 5-6 flyttekasser pluse en del plastik net

Anmeld

4. august 2011

3rollinger

Jeg ville taelle de stykker toej jeg har i str 50-56 og soerger for at der var nok der.

Og saa laeg de stoerre stoerrelser til side og der kan du jo saa supplere efterhaanden som tiden naermer sig. 

Det kan jo vaere du vil satse paa en anden stil naar foerst bebs er der, eller at vejret driller saa der skal andet til end man lige tror. Og man faar rigtig meget toej i gave, som en anden ogsaa naevner.

Anmeld

4. august 2011

Ciss

nvm skriver:

jeg har mega meget... har heller ikke talt det.

men det helt vildt så meget jeg har, især op i 86-92. det fylder 5-6 flyttekasser pluse en del plastik net

Det får du sikkert god brug for, for når de når den størrelse er de jo overalt og udforsker alt fra affaldsspanden til sandkassen til vandpytten til den halvtomme sovsekande til potteplanterne til vandet i toilettet osv

Anmeld

5. august 2011

nvm

Ciss skriver:

Det får du sikkert god brug for, for når de når den størrelse er de jo overalt og udforsker alt fra affaldsspanden til sandkassen til vandpytten til den halvtomme sovsekande til potteplanterne til vandet i toilettet osv

hehe synes nu ikke min 1 var så slem med den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.