hysterisk anfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2011

merle2010

min datter har idag haft sit første rigtige hysteriske anfald

jeg havde spist en nektarin og hun ville lege med stenen.. men jeg sagde nej til hende.. hun smed sig rundt oppe hos mig og skreg og hylede, jeg satte hende ned på gulvet hvor hun gik helt agurk

efter hun havde skreget et stykke tid, rakte jeg armene ned til hende for at ville tage hende op.. hun skreg og kravlede væk fra mig..

efter at have prøvet et par gange hvor hun afviste mig, tog jeg hende bare med ud i køkkenet og satte hende i sin højstol..

prøvede at give hende noget juice og en figenstang med hun skreg bare og kastede det efter mig.. hun kastede alt ned fra bordet som hun kunne nå..

hun er altså kun 14 mdr er jeres børn lige så hidsige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

SHERO

Det lyder som Elias han har haft sådan "anfald" næsten dagligt siden han var omkring et år.. Han har et kæmpe temperment og udviser meget selvstændighed, lidt hårdt til tider, men fantastisk han ved hvad han vil og ikke vil...

Så her er min lige så hidig heh

Anmeld

4. august 2011

merle2010

Tullen85 skriver:

Det lyder som Elias han har haft sådan "anfald" næsten dagligt siden han var omkring et år.. Han har et kæmpe temperment og udviser meget selvstændighed, lidt hårdt til tider, men fantastisk han ved hvad han vil og ikke vil...

Så her er min lige så hidig heh

ja tak, hun ved i hvert fald hvad hun vil og ikke vil

har bare aldrig set hende gå sådan amok, og da slet ikke afvise sin mor på den måde

men hun har vel været godt gal på mig sidan jeg ikke kunne tilgives med det samme...

det endte med at jeg gik ud i gangen og grinte af hende, for havde det sådan at enten så ville jeg grine eller græde.. så endte med at grine lidt af hende.. kæft en lille HIDSIGPROP...

Anmeld

4. august 2011

SHERO

merle2010 skriver:

ja tak, hun ved i hvert fald hvad hun vil og ikke vil

har bare aldrig set hende gå sådan amok, og da slet ikke afvise sin mor på den måde

men hun har vel været godt gal på mig sidan jeg ikke kunne tilgives med det samme...

det endte med at jeg gik ud i gangen og grinte af hende, for havde det sådan at enten så ville jeg grine eller græde.. så endte med at grine lidt af hende.. kæft en lille HIDSIGPROP...

Jahh man skal lige vænne sig lidt til det... Her kan han skifte fra et sekundt til et andet, især hvis han leger og det ikke lige vil som han vil så går han HELT i selvsving, og sekundter senere ser han noget andet spændende og så Eeeeej Ah det og så er han go' igen hehe

Anmeld

4. august 2011

4kløver

Tror at vi har ens børn her.
Min gør det samme men lige i dag blev hun så gal at hun slå hovdet og fik en mega bule så håber at det så er sidste gang hun gør det..

Anmeld

4. august 2011

merle2010

4kløver skriver:

Tror at vi har ens børn her.
Min gør det samme men lige i dag blev hun så gal at hun slå hovdet og fik en mega bule så håber at det så er sidste gang hun gør det..

jamen jeg er osse bange når hun bliver så gal, for hun kan finde på bare at smide sig bagover og knalde hovedet ned i gulvet.. hun tænker sig virkelig ikke om når hun bliver så gal..

kender et barn der kan gå, og som kaster sig ned når hun bliver tosset.. hun har flere gange slået hovedet voldsomt og fået buler men hun bliver sku ved hun kan osse finde på at rive sig selv i håret... så er man altså hidsig

Anmeld

4. august 2011

2721

Jep, kender det alt for godt. Charlie startede med det da han var ca. 10 mdr og han gør det satdig nu som 13 mdr.
Det er nok den sure del, som også høre med til at var far og mor.
Jeg tror Charlie som minimum får 10 anfald om dagen
Han har så meget temperament og er så stædig.
Han vil heller sulte end at spise UDEN sin nusseklud

Anmeld

4. august 2011

2721

merle2010 skriver:

jamen jeg er osse bange når hun bliver så gal, for hun kan finde på bare at smide sig bagover og knalde hovedet ned i gulvet.. hun tænker sig virkelig ikke om når hun bliver så gal..

kender et barn der kan gå, og som kaster sig ned når hun bliver tosset.. hun har flere gange slået hovedet voldsomt og fået buler men hun bliver sku ved hun kan osse finde på at rive sig selv i håret... så er man altså hidsig

Det gør Charlie også. Tror jeg får grå hår før tid sammen med flossede nerver

Anmeld

4. august 2011

merle2010

Puslingen skriver:

Jep, kender det alt for godt. Charlie startede med det da han var ca. 10 mdr og han gør det satdig nu som 13 mdr.
Det er nok den sure del, som også høre med til at var far og mor.
Jeg tror Charlie som minimum får 10 anfald om dagen
Han har så meget temperament og er så stædig.
Han vil heller sulte end at spise UDEN sin nusseklud

OMG mindst 10 af den slags om dagen

jeg synes at bare 1 var nok.. har sku aldrig set hende så sur før...

hun er til daglig en meget mild og glad pige, men lige idag gik hun bare amok..

det er første gang jeg nogensinde har set hende så gal..

Anmeld

4. august 2011

merle2010

tog faktisk et billede af hende da hun var tosset.. synes lige i skal se det.. haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.