Hvad har/havde i, i jeres pusletasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Mor til Mike

Kunne være lidt sjovt at høre hvad folk propper i deres pusletasker, har tit hørt om at mange putter unødvendige ting deri.. Så hvad havde/har i, i jeres pusletasker? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Mama2980

Jeg har bleer, vådservietter, Modermælkserstatning, sutteflaske, ekstra tøj, mos, ske.. hmm.. Tror at det er det

Anmeld

4. august 2011

Mor til Mike

Mama2980 skriver:

Jeg har bleer, vådservietter, Modermælkserstatning, sutteflaske, ekstra tøj, mos, ske.. hmm.. Tror at det er det

Okay  .. 

Anmeld

4. august 2011

Mama2980

Det kommer lidt an på hvad vi skal og hvor længe vi er væk

Anmeld

4. august 2011

Camillee

Puha, den er blevet erstattet af min normale taske, hehe 

men har:
bleer, vådservietter, affaldsposer, engangs skifte underlag,  cream (Aderma eryase, baby bottoms) , sol cream, håndsprit, stofbleer, mos, ske og hagesmæk, til den lille sult (før MME og sutteflaske) , sutter typisk en 5-6 stk, skifte tøj, næse suger + saltvandsdråber, legetøj, evt babyarlam og sove bamse.

og så bind, tamponger, håndcream, deo, hårlak( i taske format) plaster, 1 panodil, en kugelepen, neglefil og negleklipper, en mascara og lidt frugt.

det var vist det (: 

Anmeld

4. august 2011

Mor til Mike

Camillee skriver:

Puha, den er blevet erstattet af min normale taske, hehe 

men har:
bleer, vådservietter, affaldsposer, engangs skifte underlag,  cream (Aderma eryase, baby bottoms) , sol cream, håndsprit, stofbleer, mos, ske og hagesmæk, til den lille sult (før MME og sutteflaske) , sutter typisk en 5-6 stk, skifte tøj, næse suger + saltvandsdråber, legetøj, evt babyarlam og sove bamse.

og så bind, tamponger, håndcream, deo, hårlak( i taske format) plaster, 1 panodil, en kugelepen, neglefil og negleklipper, en mascara og lidt frugt.

det var vist det (: 

.. Wow mange ting, så har du vel en oversize pusletaske, eller kan det være i en almindelig en?

Anmeld

4. august 2011

2babygirls

Misselbek skriver:

Kunne være lidt sjovt at høre hvad folk propper i deres pusletasker, har tit hørt om at mange putter unødvendige ting deri.. Så hvad havde/har i, i jeres pusletasker? :-)

Jeg har
bleer
vådeservietter
2 stofbleer
en mad hagesmæk
2 savlesmække
en body
en bluse
et par bukser
strømper og strømpebukser
solcreme
håndsprit
engangsposer

Og til tider babyalarmen og solhatten

Anmeld

4. august 2011

stella

Misselbek skriver:

bleer, vådservietter, ex tøj, sut

Anmeld

4. august 2011

MortilCilas

Bleer, stoffbleer, ekstra body. Både lang og kort ærmet, buks, sokker, og en tyk trøje. Våd servietter, ske, mos, håndsprit, vand. Og muligvis legetøj, kommer an på hvad jeg skal

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Daniel er 21 mdr. nu, og i hans taske er der bleer, engangs liggeunderlag, bleposer, engangshagesmække, plastikskeer, plaster, vådservietter, creme til babynumse, håndcreme, saks, baby-in-a-bag"stol".

Det ligger fast i tasken. Så kommer der slevfølgelig skiftetøj osv. i, alt efter hvad vi skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.