Vil ikke spise, hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. januar 2009

Mormilla

Ja min dejlige dreng på 8mån. er nu begyndt med, at han ikke vil spise. Han er ved at få tænder. Ved ikke om det kan ha noget med det at gøre...
Ved godt at det sker for stort set alle børn... Men tænkte på om der er nogen der ved hvor lang tid det må stå på??? Og hvad gjordi i, da i var igennem det???

Og vil os gerne lige høre om der er nogen der har prøvet, at deres barn har fået små udslag i hovedet??? Gad godt at vide hvad det er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

fam.4xc

med udslag mener du nok udslæt ik??
Og det kan nemt komme nu hvor den lille skal til at prøve at spise alt muligt mad med div ting og sager i som vi andre jo efterhånden er godt imune overfor.. men går det ik væk ville jeg kontakte lægen så I kan finde ud af om der er noget lillemus ik kan tåle...

Du skal ik være bekymret der skal nok blive spist når der er sult nok, men væske er derimod en vigtig ting!
Men kender din bekymring som alle andre mødre... det er bare en MORting, de skal sgu spise de små mus, ellers blir vi dybt bekymret for dem

Ta den blot med ro, gi godt med væske og tilbyd evt maden lidt oftere end ellers til I er tilbage på normal plan.

Anmeld

1. januar 2009

Mormilla

fam.4xc skriver:

Og det kan nemt komme nu hvor den lille skal til at prøve at spise alt muligt mad med div ting og sager i som vi andre jo efterhånden er godt imune overfor.. men går det ik væk ville jeg kontakte lægen så I kan finde ud af om der er noget lillemus ik kan tåle...

Du skal ik være bekymret der skal nok blive spist når der er sult nok, men væske er derimod en vigtig ting!
Men kender din bekymring som alle andre mødre... det er bare en MORting, de skal sgu spise de små mus, ellers blir vi dybt bekymret for dem

Ta den blot med ro, gi godt med væske og tilbyd evt maden lidt oftere end ellers til I er tilbage på normal plan.

Ja det var det jeg mente
Vil da lige holde lidt øje med det... Måske det er fordi han er forkølet...

Vi gir ham os mere væske en han plejer.
Men ja ved godt at man skal ta det stille og roligt, men det er svært som du os selv siger. Man vil gerne ha at de skal spise hele tiden...

Anmeld

1. januar 2009

lonemus

fam.4xc skriver:

Jeg er helt enig

Jeg oplever da stadig med begge mine - på 2½ år og 1½ år, at de nogle gange ikke rigtig gider spise....men det gider vi andre jo heller ikke altid, vel?
Der går 1-2 uger, så er de tilbage til det normale igen.

Jeg kender godt bekymringen, men det er helt normalt

LOne

Anmeld

1. januar 2009

Maria9990

Vil bare lige fortælle at Victoria lige har haft omkring en ugestid hvor hun ikke gad mad (hun havde lige været syg)

Og nu er appetitten så kommet tilbage med dobbelt styrke, hun lavet stortset ikke andet end end at spise, og bedst som hun er færdig, får hun øje på noget spiseligt tager hun sutten ud og siger "mam ma" Hehe.

Anmeld

1. januar 2009

Maria9990

Og hun har også haft små knopper omkring munden, når hun får tænder

Anmeld

1. januar 2009

fam.4xc

Mormilla skriver:

Ja det var det jeg mente
Vil da lige holde lidt øje med det... Måske det er fordi han er forkølet...

Vi gir ham os mere væske en han plejer.
Men ja ved godt at man skal ta det stille og roligt, men det er svært som du os selv siger. Man vil gerne ha at de skal spise hele tiden...

især min lille pige får tit udslæt når hun har en forkølelses virus... og det kan også sagens være tænderne der er på vej der driller lidt...

Anmeld

2. januar 2009

Mormilla

Vil lige sige tak, til jer som har skrevet. Er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste der er bekymret når de ikke vil spise.
Men det er ikke sjovt, når de ikke vil spise. Man kan ikke gøre så meget, det er nok der for det er så svært!!!
Men mange tak til jer, fra mig

Anmeld

5. januar 2009

Mormilla

Maria9990 skriver:

Vil bare lige fortælle at Victoria lige har haft omkring en ugestid hvor hun ikke gad mad (hun havde lige været syg)

Og nu er appetitten så kommet tilbage med dobbelt styrke, hun lavet stortset ikke andet end end at spise, og bedst som hun er færdig, får hun øje på noget spiseligt tager hun sutten ud og siger "mam ma" Hehe.

Havde hun med at hun godt ville spise nogen ting??? Fordi han vil nu ikke spise nogen med ske. Rugbrød, frugt og MMA vil han ha. Når han får ske mad, skriger han efter en flaske. Som han så får.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.