Hverdagen med en nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal snart føde men er meget i tvivl om hverdagen med en lille ny (tænker de første par uger)

Hvordan så jeres hverdag ud og hvor puttede i jeres baby henne når den sku sove? (har læst man skal vente lidt med barnevognen ca. 14 dage) I liften i tremmesengen i soveværelset, lod I den bare stå og sove i stuen eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Orkide86

Anonym skriver:

Jeg skal snart føde men er meget i tvivl om hverdagen med en lille ny (tænker de første par uger)

Hvordan så jeres hverdag ud og hvor puttede i jeres baby henne når den sku sove? (har læst man skal vente lidt med barnevognen ca. 14 dage) I liften i tremmesengen i soveværelset, lod I den bare stå og sove i stuen eller?

De første uger, sov min datter i liften henne på sofaen om dagen, så havde jeg hende jo tæt på mig.. og om natten sov hun osse i liften som stod i tremmesengen inde i soveværelset

Håber det var svar nok

Held og lykke med fødslen

Anmeld

4. august 2011

chael

Anonym skriver:

Når baby skulle putte, så kom han/hun i liften.

Og her er vores unger også kommet i barnevognen inden for de første dage, da vi har ud og skulle gå tur og røre os.

Ellers har de stået i liften på spisebordet og sovet. Eller på sofabordet, der hvor jeg kunne "holde øje" med dem. Og lige ligge en hånd på dem, så jeg kunne mærke dem og deres vejr trækning!!

*Camilla 32+1

Anmeld

4. august 2011

modesty

Har ikke nogen bebs endnu (30+2) men vi har købt en lofthængt vugge som vi har krog til både i stuen og soveværelset, så den kan flyttes rundt alt efter hvor vi selv befinder os. Regner med at bebs skal sove i den i de første 4-5 måneder.

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Anonym skriver:

I løbet af dagen sov Isabella i sin lift, hvor vi var - og om natten lå hun i sengen ved siden af os  Vi var ude med barnevognen dagen efter vi kom hjem fra sygehuset (slut okt.) 

Anmeld

4. august 2011

Minmio

Vores søn sov i liften enten i sin tremmeseng eller mellem os i sengen, da jeg er så bange for at lægge mig oven på ham. Vi gik ud med barnevognen et par dage efter fødslen

Anmeld

4. august 2011

Maja88

du må gerne bruge barnevognen.. de må bare ikk STÅ udenfor og sove før bebsern erpå 3500g...men ellers er der ingen ko på isen at køre en tur deri

vi havde en vugge stående som hun sov i, i stuen ellers sov hun i armene.. på brystet af os,.. eller i liften

da hun var 3500 kom hun ud

Anmeld

4. august 2011

Ryberg

De første par uger var min hverdag meget skitseret...

Jeg sov på sofaen nede i stuen, da soveværelset ligger ovenpå, og jeg ville gerne være tæt på køkkenet og toilettet (jeg havde svært ved at tage trapperne)

Lasse sov i hans lift på sofabordet.

Hver 3. time fik han flaske, derefter sov han.. så var han lidt vågen, skulle have ren ble, nusses med... flaske igen.. sov lidt osv.. osv..

Hans 3 timers turnus kørte vi i 4 måneder....  hvis ikk det var længere tid.. kan ikke huske det..

barnevognen brugte jeg ikke de første par uger... den virkede aaaalt for stor til ham

Anmeld

4. august 2011

Mikkel's mor <3

Mirjam123 skriver:

De første uger, sov min datter i liften henne på sofaen om dagen, så havde jeg hende jo tæt på mig.. og om natten sov hun osse i liften som stod i tremmesengen inde i soveværelset

Håber det var svar nok

Held og lykke med fødslen

sådan var det også her..

dog var vi ude at gå med barnevognen den da i kom hjem fra sygehuset, skulle jo hente vores lille vuffer og var i en ungmor gruppe dagen efter men sove ude i barnevognen gjorde han ikke de første par måneder han er fra 11/12 så det var lige koldt nok at stå ude og sove

Anmeld

4. august 2011

Lise

I de første par uger sov min mindste søn i slyngevugge indenfor (han er født 11. marts). Vi havde en krog til den i stuen og en ved vores seng, så den blev bare flyttet ind i stuen om dagen, og tilbage i soveværelset om aftenen. Der sov han dejligt.

Den store sov bare hvor han blev lagt de første par uger. Han sov i liften eller på sofaen, tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.