Hej alle
Det var egentlig min mening at svare på en eksisterende tråd: "Smerter efter SA", men det er ikke muligt for mig at være anonym, så jeg opretter lige en selv.
Jeg vil lige sige, at jeg virkelig føler med alle jer, der er aktive i dette forum, og jeg håber, at vi alle sammen snart får lejlighed til at flytte til et andet og mere glædeligt et af slagsen 
Jeg gennemgik en spontan abort for en uge siden. Det var meget tidligt (omkring 5. uge), så jeg ved jo godt, at det ikke var et barn endnu, men det var det bare i mit hoved. Og jeg havde i min glædesrus over at være blevet gravid så hurtigt (to måneder efter stop med p-piller) informeret hele den nærmeste familie, som ligeledes glædede sig helt vildt - første nevø/niece, første barnebarn, oldebarn etc. Der var ikke et øje tørt.
Nu sidder jeg så her og aner ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg vil VILDT gerne være gravid igen hurtgst muligt, men samtidig er jeg vildt bange for at miste igen. Jeg havde, sikkert som så mange af jer andre, ikke i min vildeste fantasi troet, at det kunne ske for mig; jeg var gravid, og så var det bare der ud af, troede jeg 
Jeg har bestemt mig for, at jeg ikke vil teste, før der er gået vildt lang tid uden menstruation,som jeg jo ikke ved, hvornår kommer nu. Lægen sagde, at jeg kunne regne min abort som en "almindelig" menstruation, men jeg ved ikke helt, om jeg tror på den. Derudover vil jeg ikke fortælle min kæreste om en forhåbentlig snarlig ny graviditet, før jeg i hvert fald er i 12. uge og har været hos lægen og fået tjekket, at alt er normalt. Han var lang tid om at tro på, at jeg virkelig var gravid i første omgang, og begyndte så rigtig at glæde sig, og så var det pludselig slut. Nu synes han, at jeg fokuserer for meget på det, og jeg kan mærke på ham, at det er svært for ham at håndtere det hele, så jeg har besluttet at lette ham for presset og først fortælle noget, når den værste fare er overstået.
Hmm.... der er ikke så mange spørgsmål eller direkte oplæg til kommentarer i min tråd, men jeg håber alligevel, at I andre vil dele Jeres tanker lidt her. Jeg tror bare lige, jeg havde brug for at hælde lidt vand ud af ørene til nogen, som jeg ved forstår, hvad jeg snakker om.
Held og lykke til Jer alle sammen
STORT
fra en forvirret mig