Hvor meget er i blevet rykket ved en NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Vivian87

Jeg blev sat til den 03.01.2012 ved lægen og rykket til den 01.01.2012 ved NF... en senere kønsskanning har sagt den 31.12.2011, så nu må vi se hvad MD siger men personligt tror jeg hun kommer den 03.01

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

askovj

Jeg havde selv regnet mig frem til den 13/8.

Lægen sagde den 11/8.

NF sagde den 16/8.

Nu må vi se. Har lige indtil weekenden været overbevist om at jeg ville gå over tid, men nu synes jeg, at tegnene siger noget andet. 

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Den kommende far skriver:

Saa naermer tiden sig til Nf scanning. Vi blev sat 1 uge og 4 dage tilbage ved en TS for en maaned siden.

Vi haaber lidt paa at blive rykket lidt frem igen. Hvor meget er i blevet rykket

MVH

De kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Blev sat én dag frem

Til tryghedsscanningen troede jeg, at jeg var 7+0, men hun sagde jeg var max 6+0. Men til NF fandt vi ud af, at jeg faktisk havde været 7+1, da jeg var til tryghedsscanningen, så det var scanningsdamen til tryghed, der tog fejl Det er jo svært at måle præcist på noget så småt.

Anmeld

4. august 2011

Camulla

Med Micas kan jeg ikke rigtig huske det, noget siger mig at jeg blev rykket fra d. 14. til den 15. august 2008, men han meldte først sin ankomst d. 29. sent om aftenen.

Med lille-manden nu blev af lægen sat til 11. januar, til NF sagde de 14. januar og i tirsdags var jeg til scanning ved en privatklinik og de sagde 11. januar ligesom lægen... 

Bliver spændende at se hvornår det bliver. Håber bare at jeg ikke føder før, håber at det i hvert fald bliver efter nytår - vil helst ikke føde i december

Anmeld

4. august 2011

Sof

Jeg blev sat 5 dage frem  Jeg havde først termin 25 december og er nu endt med en termin der hedder 20 december 

Anmeld

4. august 2011

-Milla-

Jeg blev ved en terminscanning sat til d.24/6 og ved nf-scanning blev jeg rykket 5 dage frem til d.19/6.
Lillemanden kom dog allerede d.8/6, altså 11dage før termin.

Anmeld

4. august 2011

linefun

Jeg blev rykket 4 dage frem ved NF fra 15. til 11. Juni. Han valgte dog, at holde fødselsdag 10 dage før fastsatte termin.
Havde også på fornemmelsen, at det blev før tid

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Jeg blev rykket 5 dage tilbage til NF. 

Ifølge lægen skulle jeg have termin den 27/10 (min nevøs fødselsdag) - men blev rykket til den 2/11 

Jeg fødte 30/10, men det er lidt snyd, for blev sat i gang 

Anmeld

4. august 2011

Annette A

Blev rykket 11 dage frem. 

Anmeld

4. august 2011

modesty

Vi regnede selv ud at det var d. 11. oktober. Lægen sagde 9. oktober og NF rykkede den tilbage til d. 11. oktober.

Man kan udregne det ret præcist med de der udregnere på nettet hvis man kan huske sin første menstruationsdato og har en fast længde på sin menstruationscyklus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.