Jeg havde det på samme måde da min søn skulle starte i dagpleje. Puha jeg havde det skidt med det, kunne starte i gråd når jeg tænkte på at min lille mand skulle undvære sin mor, til en person som måske ikke kunne læse hans behov. Da dagen kom havde jeg taget hans ynglingslegetøj med, som på det tidspunkt var en legodublo mand, så der var noget han kendte følte tryg ved. Min søn elskede hans dagplejemor fra første øjeblik og det var tydeligt at hun også syntes at han var skøn. Der var ingen problemer overhovedet og han opdagede overhovedet ikke at jeg manglede, det havde han slet ikke tid til med alt det spændende legesager som hun havde. En gang imellem græd han når han skulle afleveres, jeg fik så dagplejemoderen til at ringe til mig når han var blevet glad igen. Ellers ville jeg kun kunne tænke på om min dejlige dreng mon stadigvæk græd. Hun plejede altid at ringe ca. 5min efter jeg var kørt, hvor jeg kunne høre at han grinede i baggrunden. Så det er hårdt når ens børn bliver så store og man skal have andre til at passe ens guldklumper, men jeg tror det er hårdere for mor en for barnet.
men du for lige en krammer
for det har du brug for
Anmeld