Hej alle SØDE brugere (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Camilla9o

Hej allesammen (:

Jeg er ny her på Baby.dk! Jeg har ingen baby, og har hellere ingen kæreste så har derfor ikke nogle baby'er på vej (: Jeg er herinde pågrund af ren nysgerrihed .. Og fordi min søster er herinde og snakker & roser hjemmesiden meget! Så jeg vil være en del af det!
Jeg har min lille Nevø Felix på snart 9 måneder, han er noget af det SØDESTE! Og det bedste der er sket for mig <3 Jeg elsker ham højt og bruger masser af tid sammen med ham .. (Det tilføjede billede er af Min Nevø FELIX & mig)
Jeg ville bare lige sige HEJ til alle ' og glæder mig til at blive en del af jeres fede fællesskab herinde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Isabella_mor

hej velkommen til

dejligt at du er her selvom du ikke har et barn det er der jo mange der er herinde selvom de ikke har  

Anmeld

3. august 2011

Fru.Mäes <3

Velkommen søs Håber I alle sammen tager godt imod hende We LOVE YOU

Anmeld

3. august 2011

Ranarupta

Hej Camilla, 

Velkommen til!

Ja, Felix er jo en sand lækkerbidsken

Anmeld

3. august 2011

CamillaValby

Velkommen til

Du skal nok blive rigtig glad for at være herinde

Anmeld

3. august 2011

Frk-Lotusblomst

Velkommen til Camilla. JEg håber du bliver ligeså glad for siden som din søster. - og alle os andre. Og jah Felix er en lille lækkerbisken.

Anmeld

4. august 2011

Muffin_girl

Camilla9o skriver:

Hej allesammen (:

Jeg er ny her på Baby.dk! Jeg har ingen baby, og har hellere ingen kæreste så har derfor ikke nogle baby'er på vej (: Jeg er herinde pågrund af ren nysgerrihed .. Og fordi min søster er herinde og snakker & roser hjemmesiden meget! Så jeg vil være en del af det!
Jeg har min lille Nevø Felix på snart 9 måneder, han er noget af det SØDESTE! Og det bedste der er sket for mig <3 Jeg elsker ham højt og bruger masser af tid sammen med ham .. (Det tilføjede billede er af Min Nevø FELIX & mig)
Jeg ville bare lige sige HEJ til alle ' og glæder mig til at blive en del af jeres fede fællesskab herinde.

Velkommen til..  

Jeg har heller ingen børn ENDNU..

Er her for hyggens skyld indtil videre  

Anmeld

4. august 2011

Fenja09

Velkommen til og sikke en skøn lille nevø du har dig

/Fenja

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Velkommen til Camilla, håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

4. august 2011

ønskebørn74

Camilla9o skriver:

Hej allesammen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.