Sjove sove stillinger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Jakob'sMor

Løkkemor skriver:

Det kan jeg ikke helt huske - hun har nok leget med den i forvejen og så kan jeg huske at hun pylrede og sagde til hende at hun kunne gå hen og sove i skuffen ( i sjov) og så gjorde hun det...

Hehe, man må da sige at hun høre efter så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

bullerbassen

Herkan jeg hvis også være med Silas sover på de mest mystiske måder specialt i barenvognen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2011

bullerbassen

3. august 2011

ekzunz

Det første er Lukas og Klara da de var små, så er der Klara som blev træt i en låne-barnevogn på ambulatoriet da vi ventede på indlæggelse - hun havde knoglebetændelse. Og så ved jeg ikke lige hvad hun har gang i på de sidste 2... Og jeg har virkelig mange af den slags underlige sovebilleder af Klara

Anmeld

3. august 2011

Isabella_mor

dejlige unger.....

Anmeld

4. august 2011

Jakob'sMor

bullerbassen skriver:

Herkan jeg hvis også være med Silas sover på de mest mystiske måder specialt i barenvognen.

Hvor er de gode sødt hvor han sover op af puden

Anmeld

4. august 2011

Jakob'sMor

Znuzke skriver:

Det første er Lukas og Klara da de var små, så er der Klara som blev træt i en låne-barnevogn på ambulatoriet da vi ventede på indlæggelse - hun havde knoglebetændelse. Og så ved jeg ikke lige hvad hun har gang i på de sidste 2... Og jeg har virkelig mange af den slags underlige sovebilleder af Klara

Søde unger, hvor er det godt det med rygsækken og baderingen

Anmeld

4. august 2011

Sakris

Znuzke skriver:

Total grinern, det billede med rygsækken. Der er super mange gode i denne tråd, men hold op det er bare for godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.