Jeg synes, at nielsen80 har givet dig et rigtig godt svar, som også passer godt på mig 
Det var en lang proces at erkende, at vi skulle/skal have hjælp, og da der gik 1 år inden vi kom til lægen, uden der var sket noget inden, og vi nu efter 9 måneder i udredning stadig ikke er kommet igang, har vi haft længe til at vænne os til det. Det er dog stadig svært, og lidt af en kamel at sluge. Både skræmmende og spændende.
Hvad angår forholdet, så har jeg fundet ud af hvor forskellige min kæreste og jeg er. Min kæreste vil helst ikke snakke om det, mens jeg gerne vil snakke om det meget af tiden. Jeg har en veninde, som har kendt til pb gennem hele forløbet, og hende har jeg brugt meget. Samtidig har jeg også brugt baby.dk meget. Min kæreste kan også have det svært ved at jeg nogle gange ryger helt ned i kulkælderen, og der forsøger jeg at have fokus på ikke at trække ham med mig.
Hvis det er manden, der er "problemet" (som hos os), er det enormt vigtigt at vise og fortælle ham, at han ikke er mindre mand for dig! For det kan de meget nemt føle sig.
Jeg håber, at du kunne bruge det til lidt 
Anmeld