Flyverdragt til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.939 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Vivian87

Jeg følger mig total på herrens mark med det her tøj til babyer

Jeg har købt de her to tykke fleece heldragter (se billederne).. mit spørgsmål er så, er det nok til en lille ny?? Eller skal man have en rigtig flyverdragt?? eller er den rigtige flyverdragt mest til når de  ikke ligger i barnevognen?? O

Jeg har termin med vores lille pige 01.01.2012, så vintertøjet er jo nødt til at være på plads

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

<3

De er fine. Flyverdragter er til når de kommer i sele, sidder op i bv, eller skal ned og lege lidt. Og der vil din lille næsten ikke nå det tror jeg så en flyverdragt skal du først investere i til næste vinter

Anmeld

3. august 2011

Maja_4000

Vi havde en rigtig flyverdragt .. Vi brugte den kun i bilen , men vi var riiigtig glade for den , for vi var helt sikre på at hun ikke frøs (:

I barnevognen var hun bare i en duniduo

Anmeld

3. august 2011

BJL2010

Jeg synes ikke fleecedragt var nok til vores barn i vinter da det var rigtig koldt og han sov ude... Vi havde sådan en af de der dragter fra H & M som virker lidt som en flyverdragt men den har ingen ben, den er lissom en pose ved benene. Den kan jeg kun anbefale, den var PERFEKT til vores i vinter i barnevognen...  Tror de har dem hvert år!

Anmeld

3. august 2011

Clisolka

Vi havde kun en fleecedragt til Isabella her i efteråret/vinteren - hun er et meget varmt barn, så hun var dejlig lun efter en tur i barnevognen. 

Jeg vil også mene at du først skal investere i en flyverdragt til næste sæson 

Anmeld

3. august 2011

skønneunger

mine drenge er fra sep og okt og de har kun haft fleece dragter eller tykke strikdragter, de ligger jo i en lift med madras i en barnevogn med en tyk dyne og forlæder til lift og til barnevogn. det kan hurtigt blive for varmt

Anmeld

3. august 2011

Vivian87

Mange tak for alle svarene! Det er altså lækkert at man kan hente lidt hjælp herinde når man føler sig helt tabt Tror jeg venter og ser når hun kommer det er jo dumt at ha købt den hvis hun ikke får brug for det

Anmeld

4. august 2011

Nessie

En rigtig flyverdragt til så lille et barn skal du ikke købe. Dem du allerede har er rigtig fine. De andre bliver for stive og ubehagelige for den lille at ligge i.

Vi havde også sådan nogel dragter som du har, og dem sov han i, og fik på i bilen, og de holdt ham fint varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.