forlader kæresten for alvor nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Hej..

For halvanden måned siden ca. stoppede jeg forholdet til min kæreste igennem 3 år som jeg os har barn med, men dagen efter lovede jeg at gi ham en chance da han var helt knust, og han lovede at ændre på sig selv og at det hele nok skulle blive godt igen og han sagde at han jo virkelig elskede os begge, men han var bare ikke god til vise det..... MEN ja det var så osse godt knap halanden uge, nu køre vi i det sammen igen, og jeg skal stadig tigge og be ham om at ordne ting i forhold til vores barn.. Han gør intet at selvfølge hvilket jeg synes man skal som far.. Det er mig der ordner ALT med vores barn...

Og selve vores forhold er heller ikke blevet bedere, vi er stort set kun sammen når vi en sjældent gang har sex.. ellers ingen kys eller noget.. det gider han ikke rigtig..

Og han kan bare slet ikke vise mig at han er glad for mig.. Og jeg kan bare ikke mere..

Nu Har jeg fundet en lejlighed uden han ved noget endnu, men siger det til ham her i løbet af ugen, er bare nød til det, ellers blir mit liv aldrig bedere.. Jeg er nogen gange bange for komme for sent hjem, for sæt nu han er sur.. Han får mig til føle at jeg gør alt forkert..

Er det den rigtige beslutning jeg har taget at flytte???

Tak for i læste med, det blev hvis lidt langt.. Havde bare brug for få det ud..

Det lyder ikke som om, at det er en tryg base, som du har med din kæreste. Man skal være tryg, der hvor man er, så man kan have overskud til ting i hverdagen.

Hvis du mener, at du vil have det bedre uden ham, så er det bare at flytte. I har prøvet, og det gik ikke, så jeg er sikker på, at det ikke er en fejl, som du er ved at begå - tværtimod. Held og lykke på din vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Anonym

man skal kun blive sammen hvis man elsker hinanden og hvis du stadig elsker ham....så vil jeg foreslå at i kommer til par terapi det kan måske hjælpe med at han får øjnene op og andre også fortæller ham det...

Anmeld

3. august 2011

Anneiris

Anonym skriver:

man skal kun blive sammen hvis man elsker hinanden og hvis du stadig elsker ham....så vil jeg foreslå at i kommer til par terapi det kan måske hjælpe med at han får øjnene op og andre også fortæller ham det...

Jeg vil bare lige sige at parterapi ikke hjælper for alle. Desværre.. Min eks og jeg prøvede, men på vej hen til sidste "lektion" eskalerede det fuldstændigt.. Og nu er det slut.. - Til TS! Håber du og dit barn kommer rigtigt igennem dette rod, og at du og din eks kan fungere sammen selv om I ikke er kærester. Jeg ved præcis hvordan du har det og føler! Har næsten lige stået i samme situation. Stort kram til dig!

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Det lyder ikke som om, at det er en tryg base, som du har med din kæreste. Man skal være tryg, der hvor man er, så man kan have overskud til ting i hverdagen.

Hvis du mener, at du vil have det bedre uden ham, så er det bare at flytte. I har prøvet, og det gik ikke, så jeg er sikker på, at det ikke er en fejl, som du er ved at begå - tværtimod. Held og lykke på din vej

Tak for dit svar..

Jeg tror osse det er den rigtige beslytning jeg har tageet..

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han går ALDRIG med til at gå i par terapi..

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

Anneiris skriver:

Jeg vil bare lige sige at parterapi ikke hjælper for alle. Desværre.. Min eks og jeg prøvede, men på vej hen til sidste "lektion" eskalerede det fuldstændigt.. Og nu er det slut.. - Til TS! Håber du og dit barn kommer rigtigt igennem dette rod, og at du og din eks kan fungere sammen selv om I ikke er kærester. Jeg ved præcis hvordan du har det og føler! Har næsten lige stået i samme situation. Stort kram til dig!

Tak for dit svar..

Forholdet kan ikke redes, han kan bare ikke ændre på sig selv og det er bare OVERHOVEDET ikke blevet bedere mellem os.

Anmeld

4. august 2011

Anneiris

Anonym skriver:

Tak for dit svar..

Forholdet kan ikke redes, han kan bare ikke ændre på sig selv og det er bare OVERHOVEDET ikke blevet bedere mellem os.

Sådan var det også mellem min eks og jeg. Det er sørgeligt, men livet er for kort til at blive sammen med en man ikke kan sammen med. Du skal ud og more dig med din familie og venner, så du har andet at tænke på end ham og Jeres skænderier!

Anmeld

4. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

Han går ALDRIG med til at gå i par terapi..

åh jeg kender det alt for godt, min går heller ikke med til terapi så jeg er også så småt begyndt af planlægge min afgang. skal til en advokat på mødrehjælpe og snakke her om nogle uger.

jeg kan varmt anbefalde dig at snakke med mødrehjælpen

jeg tror de er en god hjælp

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Anneiris skriver:

Sådan var det også mellem min eks og jeg. Det er sørgeligt, men livet er for kort til at blive sammen med en man ikke kan sammen med. Du skal ud og more dig med din familie og venner, så du har andet at tænke på end ham og Jeres skænderier!

Ja det skal jeg.

Tak for dit svar.

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

åh jeg kender det alt for godt, min går heller ikke med til terapi så jeg er også så småt begyndt af planlægge min afgang. skal til en advokat på mødrehjælpe og snakke her om nogle uger.

jeg kan varmt anbefalde dig at snakke med mødrehjælpen

jeg tror de er en god hjælp

Tak for dit svar.

Det vil jeg overveje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.