Anonym skriver:
Hej..
For halvanden måned siden ca. stoppede jeg forholdet til min kæreste igennem 3 år som jeg os har barn med, men dagen efter lovede jeg at gi ham en chance da han var helt knust, og han lovede at ændre på sig selv og at det hele nok skulle blive godt igen og han sagde at han jo virkelig elskede os begge, men han var bare ikke god til vise det..... MEN ja det var så osse godt knap halanden uge, nu køre vi i det sammen igen, og jeg skal stadig tigge og be ham om at ordne ting i forhold til vores barn.. Han gør intet at selvfølge hvilket jeg synes man skal som far.. Det er mig der ordner ALT med vores barn...
Og selve vores forhold er heller ikke blevet bedere, vi er stort set kun sammen når vi en sjældent gang har sex.. ellers ingen kys eller noget.. det gider han ikke rigtig..
Og han kan bare slet ikke vise mig at han er glad for mig.. Og jeg kan bare ikke mere..
Nu Har jeg fundet en lejlighed uden han ved noget endnu, men siger det til ham her i løbet af ugen, er bare nød til det, ellers blir mit liv aldrig bedere.. Jeg er nogen gange bange for komme for sent hjem, for sæt nu han er sur.. Han får mig til føle at jeg gør alt forkert..
Er det den rigtige beslutning jeg har taget at flytte???
Tak for i læste med, det blev hvis lidt langt.. Havde bare brug for få det ud..
Det lyder ikke som om, at det er en tryg base, som du har med din kæreste. Man skal være tryg, der hvor man er, så man kan have overskud til ting i hverdagen.
Hvis du mener, at du vil have det bedre uden ham, så er det bare at flytte. I har prøvet, og det gik ikke, så jeg er sikker på, at det ikke er en fejl, som du er ved at begå - tværtimod. Held og lykke på din vej