Er bare så fuldstendig... ked af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg føler mig hver dag så alene, da kæresten først er hjemme hver dag kl. halv seks fra job, og jeg bor en halv time fra mine forældre og nærmeste familie.... jeg ser ikke rigtigt nogen, og frygter næste onsdag da jeg igen skal starte på min uddannelse...  

Jeg går med en følelse af at skulle gøre noget jeg bare SLET ikke har lyst til... Jeg ønsker ikke at starte på min uddannelse igen, da jeg ikke vil væk fra min fem måneder gamle datter...  Jeg savner min kæreste da vi bare aldrig har tid til hinanden... og hans arbejde udnytter ham...

Han arbejder på et lille privat firma, med MC'er hvor for det første chefen ikke kan finde ud af at sætte min kærestes løn ind hver sidste hverdag i måneden, tit får han den først midt i næste måned, så han når at gå i minus inden lønnen kommer... de ringer i tide og utide når vi er på ferie, eller han har fået fri, for at spørge om noget der godt kan tage om til en halv time i telefon at hjælpe med...  Og han er altid sur og stresset når han kommer hjem, hvilket smitter af på både mig og prinsessen...  

Jeg savner at have et par dage hvor det kun er kæresten, baby og mig, uden aftaler og med slukket telefon, og hvor vi kan få lov at prøve bare at være OS, uden afbrydelser osv. og pleje forholdet 

- Kæresten bliver ved med at sige han vil stoppe på sit job... men gør det ikke...

Så skete der det i morges at jeg vågnede med begge øjne helt betændte... og slet ikke kunne se ud af dem...  Så hvordan skal jeg kunne passe vores fem måneders datter med øjne jeg knap kan se ud af, og ikke kan køre bilen osv. og nærmeste pasning bor som sagt en halv time fra os, samt de i forvejen har tre andre børn som de skal passe...  

Han er sååå sød, og ringer til sit job og spørger om en fridag, pga. sygdom, og hans kollega (da det er et meget lille privat firma) siger at han sagtens kan klare det hele selv da det er en stille dag på planen.  Så kan jeg komme til lægen ved 12 tiden hvor kæresten køre mig. Klokken når ikke engang at blive 10 før chefens KONE ringer fra sin ferie, og er godt gal i hovedt over at min kæreste har taget fri, og at hans kollega skal stå alene med det hele og bla bla bla...

(kæresten arbejder tit over, uden at få løn for det, pga. han ikke vil gå fra noget der er halv færdigt) så chefen har enlig ikke noget at brokke sig over...

Så er det jeg tænker... hvorfor skal det være hans kone der ringer...? og så begynder hun på alt muligt med at nu skal de tage hjem fra jylland fordi kæresten har taget fri, og det kunne han ikke tillade sig osv. samt hun ville vide hvad jeg fejlede siden det var så slemt at han måtte tage fri...

- Kæresten er så sød at sige han sagtens kan tage på job, når jeg har været til læge, og han godt kan se han ikke bare kan tage fri osv... (HAN HAR ALDRIG FRI...)  og jeg ser ham alligevel aldrig her hjemme... de ser ham mere end vi baby og jeg gør...

savner en rigtig ferie uden skole, og arbejde med vores datter og kærlighed til hinanden... som også er ved at dø hen, og sexlivet er efterhånden også et problem...

VÆR SØDE IKKE AT KOMME MED FORDØMMENE KOMMENTAR, DET HAR JEG IKKE BRUG FOR, SÅ LAD HELLERE VÆR MED AT SKRIVE.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

merle2010

åårhhh hvor jeg føler med dig

det er bare ikke en fed situation at stå i.. han burde sku finde sig et andet job hvor de behandlede ham bedre.. men han er åbenbart tilfreds med det siden han ikke siger op

han godt forstå at du ikke vil væk fra den lille.. 5 mdr er jo ingen alder

min datter var 8 mdr da jeg startede på uddannelse og det synes jeg var HÅRDT... kan du ikke udskyde din uddannelse med et halvt år eller noget???

jeg er nu glad for at jeg startede i skole da hun var 8 mdr, for nu er jeg færdiguddannet.. jeg begynder på arbejde på mandag, og det bliver osse hårdt for mig at skulle aflevere min datter hver dag.. men nu er hun altså 15 mdr så jeg må løsrive mig lidt...

håber du finder ud af det..

stor herfra

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

Jeg kan slet ikke se nogen grund til at komme med fordømmende kommentarer til en så horribel situation og som påvirker dig, jeres barn og din kæreste så meget!

Jeg skal overhovedet ikke gøre mig klog på diverse problemstillinger, men tænker helt sikkert først og fremmest: Fagforening! Er han medlem - ellers bliv det i vis fart! Det kan godt betale sig. Fremlæg det for dem, som du har beskrevet her! De kan komme med nogen klare linjer for hvad der tilladt og ikke tilladt af en arbejdsgiver.

Nummer to er, at en arbejdsgiver må/ikke må spørge om sygdomme - men at I ikke er forpligtet til at besvare spørgsmålet!

Men det er helt sikkert at den situation I sidder i lyder til at skulle ændres radikalt - for jeres eget velbefindende!

Og at din kæreste er med på at det skal, det er hans arbejde.

Og til sidst, de allervarmeste tanker til dig og din familie i håbet om at der kan findes en løsning så jeres situation igen bliver holdbar for jer alle tre.

* Vores Elias var 7 mrd da jeg genoptog min uddannelse og kan se frem til hvis alt går godt de næste 6 mrd at jeg er færdiguddannet til januar. Jeg var også glad for at jeg kom tilbage til studiet, selvom det i de første dage var med vemod at manden og jeg afleverede ham hos dp. Men han trives hos hende og hun er god for ham. Og jeg havde fået nok af barsel og trængte til at komme ud mellem andre voksne igen.

Anmeld

3. august 2011

Troldemommi

Hvorfor i alverden skulle man være fordømmende overfor dig, hvis man skulle være fordømmende skulle det da være overfor hans arbejdsgiver både chefen og hans kone :-(

syntes det lader til han bliver udnyttet på det groveste, har han en fagforening hvis han har ville jeg kontakte dem for det de gør er slet ikke i orden

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.