Lidt bekymret over min søns tæer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Minmio

Min søns lilletå ligger helt under tå nr 4. Er der nogle herfra der har selv haft det eller jeres guldklumper? Og hvad gjorde I fik det opereret eller bare ladet være?

Tænker på om han vil få problem med sine fødder senere hen når han begynder at gå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Alexander&Lærke

Min søn har også en skæv tå på den ene fod, det så langt værre ud da han var helt lille, og jeg tænkte også nå nej når han skal til at gå, men det er faktisk gået helt fint, så prøv at vent til han skal gå engang og se hvordan det udvirkler sig måske det slet ikke har nogen betydning, her er det bare en af Alexanders skøndheds fejl som vi alle elsker.... Han har arvede den efter sin farmor hun har præsis den samme skæve tå på samme fod.... hehe

Anmeld

3. august 2011

Tona

tatii72 skriver:

Min søns lilletå ligger helt under tå nr 4. Er der nogle herfra der har selv haft det eller jeres guldklumper? Og hvad gjorde I fik det opereret eller bare ladet være?

Tænker på om han vil få problem med sine fødder senere hen når han begynder at gå?

Jeg har sådan to skæve tæer som jeg har arvet efter min far og min datter har dem også

Jeg har aldrig haft noget problem med dem. Det eneste er at man skal være opmærksom at neglen på den nederste tå ikke gnaver i den øverste tå. Så den skal klippes tit og måske også lidt op ad siden på den...hvis det giver mening, ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.