Emmaljunga white leather Lift?! anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Anonym trådstarter

Kan man få en lift i det hvide læder? eller i lyseblåt stof? har en Emmaljunga 2009 modellen, der er i hvid læder med blåt stof, men skal have en lift der passer til, nogen der ved om man overhovedet kan få det? synes det vil være så synd at sætte en sort ned i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Kan man få en lift i det hvide læder? eller i lyseblåt stof? har en Emmaljunga 2009 modellen, der er i hvid læder med blåt stof, men skal have en lift der passer til, nogen der ved om man overhovedet kan få det? synes det vil være så synd at sætte en sort ned i..

jeg har købt en i hvid læder som er croc edition og det var vist den eneste de havde her hos mig ellers sku det være den hvide hvor der er noget brunt på os..

men kig den blå avis og gå i baabysam,ønskebørn og kære børn og hva de ellers hedder alle sammen

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

jeg har købt en i hvid læder som er croc edition og det var vist den eneste de havde her hos mig ellers sku det være den hvide hvor der er noget brunt på os..

men kig den blå avis og gå i baabysam,ønskebørn og kære børn og hva de ellers hedder alle sammen

Okay, takker :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.