Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pusletaske - Babybjørn koster 350kr af ny.
Vaskefad - Købt i Mor & Barn koster cirka 50kr af ny, så kom med et bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noget der små irreterre mig er, at jeg bor i 6640, men aner ikke hvor 6630 ligger... Vil ellers gerne nuppe vaskefadet.
Kofoed. skriver: Noget der små irreterre mig er, at jeg bor i 6640, men aner ikke hvor 6630 ligger... Vil ellers gerne nuppe vaskefadet.
Det er Rødding i Sønderjylland 25/30km fra Kolding
mybaby-girl skriver: Det er Rødding i Sønderjylland 25/30km fra Kolding
Har boet ved gram slot Det er sgu da halv langt væk fra 6640/Lunderskov. Gider ikke proto for sådan en lille ting. Men skal til toftlund på fredag, så kan være vi skal køre den vej over istedet. Finder lige ud af noget
Kofoed. skriver: Har boet ved gram slot Det er sgu da halv langt væk fra 6640/Lunderskov. Gider ikke proto for sådan en lille ting. Men skal til toftlund på fredag, så kan være vi skal køre den vej over istedet. Finder lige ud af noget
Bar iorden, det ligger nu ikk langt væk ..
Skal selv til Vamdrup i weekenden
mybaby-girl skriver: Bar iorden, det ligger nu ikk langt væk .. Skal selv til Vamdrup i weekenden
Jeg håbede på en højgravids cykelafstand, det vil jeg ikke påstå det er Men kontakter dig lige når jeg har snakket med kæreste ang fredag.
Kofoed. skriver: Jeg håbede på en højgravids cykelafstand, det vil jeg ikke påstå det er Men kontakter dig lige når jeg har snakket med kæreste ang fredag.
Hehe, jaa okay Det gir jeg dig ret i ..
Men du skriver bare
Hejsa,
Er Bjørn Borg pusletasken stadig til salg? Og hvad skal du have for den?
Monica
Monica1424 skriver: Hejsa, Er Bjørn Borg pusletasken stadig til salg? Og hvad skal du have for den? Monica
Har den stadig
den koster 350kr af ny, så skal vi sige 200kr plus porto ??
Den er jeg med på!
Mine oplysninger er:
Monica Westermann
Gyngemose Parkvej 53, 4. tv.
2860 Søborg
Har ikke lige prøvet det her før, så hvordan gør jeg/man???
/Monica:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128