Forslag til 3 års dag + forlovet 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Muffin_girl

Kæresten og jeg har den 7 september været sammen i 3 år og den 18/10 været forlovet i 2 år. Og jeg vil gerne lave noget godt for os..  Jeg har ikke den fjerneste ide om hvad det skulle være ? 

Har tænkt på vi kunne tage i sommerhus..

Har i nogen ideer?

Han er nemlig ikke hjemme nogen af dagene, der er han i Lissabon og Wien til konference.. 

Så piger og mænner kom med jeres forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Ryberg

der er jo masser af forslag.. det handler jo også om hvor mange penge man vil bruge

Men en god aften med spisning og en tur i biffen går man altså aldrig fejl af.... Uha det sukker jeg efter

Sommerhus er jo også en lækker ide der er også wellness tur med massage og lækkerier hvis man er til det (godt afbreak fra hverdagen) ..

Anmeld

3. august 2011

Muffin_girl

KittyGirl skriver:

der er jo masser af forslag.. det handler jo også om hvor mange penge man vil bruge

Men en god aften med spisning og en tur i biffen går man altså aldrig fejl af.... Uha det sukker jeg efter

Sommerhus er jo også en lækker ide der er også wellness tur med massage og lækkerier hvis man er til det (godt afbreak fra hverdagen) ..

det lyder fint.. Jamen vil buge lidt penge, men ikke alt for meget .. 

I er måske ikke så tit ude og lave noget ? 

Anmeld

3. august 2011

Ryberg

AalborgPigen skriver:

det lyder fint.. Jamen vil buge lidt penge, men ikke alt for meget .. 

I er måske ikke så tit ude og lave noget ? 

det var vi førhen... men efter vi har fået lasse bliver det ikke til så meget kæreste tur.. fordi vi ingen pasningsmuligheder har...

Men vi ELSKEDE at fejre det med en god omgang spisning på en god restaurent og så en bif tur bagefter... det er bare lige os

Anmeld

3. august 2011

Muffin_girl

KittyGirl skriver:

det var vi førhen... men efter vi har fået lasse bliver det ikke til så meget kæreste tur.. fordi vi ingen pasningsmuligheder har...

Men vi ELSKEDE at fejre det med en god omgang spisning på en god restaurent og så en bif tur bagefter... det er bare lige os

Nej sådan kan det desværre ske med børn.. I har måske slet ikke nogen familie eller venner? 

Jeg tror det lyder som en god ide  

Anmeld

3. august 2011

Ryberg

AalborgPigen skriver:

Nej sådan kan det desværre ske med børn.. I har måske slet ikke nogen familie eller venner? 

Jeg tror det lyder som en god ide  

vores familie bor "langt" væk, så de kan ikke bare lige passe ham en aften..

vi har da et vennepar, men de har selv en på samme alder... og det er det med ikke at trænge sig på

Anmeld

3. august 2011

Muffin_girl

KittyGirl skriver:

vi har da et vennepar, men de har selv en på samme alder... og det er det med ikke at trænge sig på

ja det forstår jeg godt Ej sikken noget da .. 

Anmeld

3. august 2011

Muffin_girl

KittyGirl skriver:

Boede du tættere på gad jeg godt hjælpe dig .. (uden det lyder for mærkeligt) Men syntes da det er "synd" for jer.. 

Anmeld

3. august 2011

Ryberg

AalborgPigen skriver:

Boede du tættere på gad jeg godt hjælpe dig .. (uden det lyder for mærkeligt) Men syntes da det er "synd" for jer.. 

Tak skal du have, det var sødt af dig

Det er da også træls.. men vi har vænnet os til det.. så meget at vi egentlig har svært ved at skulle have ham passet da vi aldrig har prøvet det - foruden dagplejen...

Anmeld

3. august 2011

Muffin_girl

KittyGirl skriver:

Tak skal du have, det var sødt af dig

Det er da også træls.. men vi har vænnet os til det.. så meget at vi egentlig har svært ved at skulle have ham passet da vi aldrig har prøvet det - foruden dagplejen...

Selv tak da  

Jamen det kan være svært.. Man er jo vane menneske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.