Søge læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Englebisse

Hej min datter på 11 mdr er blevet feberramt. Hun har 39,9 nu og den har steget stille og roligt opad hele dagen. Hun sover meget, men kun små lurer af 15 min til en halv time af gangen. Jeg kan sagtens få hende til at drikke, men spiser ikke noget. Er i tvivl om jeg skal søge læge eller om jeg skal se tiden an.

Hvad ville I andre gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Maja88

tisser hun?? er hun til at komme i kontakt med?

Anmeld

2. august 2011

LBK

Englebisse skriver:

Hej min datter på 11 mdr er blevet feberramt. Hun har 39,9 nu og den har steget stille og roligt opad hele dagen. Hun sover meget, men kun små lurer af 15 min til en halv time af gangen. Jeg kan sagtens få hende til at drikke, men spiser ikke noget. Er i tvivl om jeg skal søge læge eller om jeg skal se tiden an.

Hvad ville I andre gøre??

Det er selvfølgelig svært at sige i din konkrete situation. Havde det været mig havde jeg først kontaktet læge hvis jeg ikke kunne få hende til at drikke, hun ændrede adfærd når hun var vågen, altså blev meget slap, eller hvis feberet stiger...

Anmeld

2. august 2011

Englebisse

Maja88 skriver:

tisser hun?? er hun til at komme i kontakt med?

ja hun tisser dog ikke så meget som jeg gerne ville have hun gjorde. Og hun er også til at komme i kontakt med, men meget passiv som jo er helt forståeligt når man har så meget feber.

Anmeld

2. august 2011

Englebisse

L_K skriver:

Det er selvfølgelig svært at sige i din konkrete situation. Havde det været mig havde jeg først kontaktet læge hvis jeg ikke kunne få hende til at drikke, hun ændrede adfærd når hun var vågen, altså blev meget slap, eller hvis feberet stiger...

Ja hendes feber stiger, men kun stille og roligt og hun er jo til at få kontakt til, men er meget passiv.

Anmeld

2. august 2011

LBK

Englebisse skriver:

Ja hendes feber stiger, men kun stille og roligt og hun er jo til at få kontakt til, men er meget passiv.

Hvor længe har hun haft feber... ? Jeg ville kontakte lægen i morgen tidlig hvis hun stadig har feber. Men du skal selvfølgelig vurdere det sådan hen ad vejen, og gøre hvad du er tryg ved...

Anmeld

2. august 2011

Englebisse

L_K skriver:

Hvor længe har hun haft feber... ? Jeg ville kontakte lægen i morgen tidlig hvis hun stadig har feber. Men du skal selvfølgelig vurdere det sådan hen ad vejen, og gøre hvad du er tryg ved...

Hun har haft feber siden igår aftes. Så det er et stykke tid nu.

Anmeld

4. august 2011

Muhko

Hellere ringe til lægen 1 gang for meget end 1 gang for lidt

Jeg ville ringe til lægen når jeg var i tvivl.

God bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.