Kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2011

Anonym trådstarter

Hej, vil bare lige høre folk om hvor meget kvalme de havde da de var gravide? og hvor tidligt de fik kvalme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hej, vil bare lige høre folk om hvor meget kvalme de havde da de var gravide? og hvor tidligt de fik kvalme?

Jge fik kvalme omkring 4 uger, men kun sådan i det små, og tog så til i uge 5 og 6 og varede helt til uge 16 med stærk kvalme og opkastninger

Anmeld

2. august 2011

AndreasMor84

Heldigvis ingen kvalme af betydning Og hvis jeg havde, var det fordi jeg var sulten

Anmeld

2. august 2011

Frk.S

Jeg havde kun ganske let kvalme i nogle uger. Slet ikke så slemt så jeg kastede op. Det kunne holdes nede ved ikke at blive for sulten (generelt at få noget at spise så snart jeg stod op). Og så hvis jeg kun spiste de ting jeg havde lyst til - og ikke spiste det som jeg ikke kunne klare tanken om.

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Havde kvalme lige fra ægget satte sig hvor det skulle sidde... Dvs. 2-3 uger henne  Det varede så hele graviditeten dog med perioder hvor der ikke var så meget, så havde jeg bare halsbrand istedet

Anmeld

2. august 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

Jeg var ca. 6 uger henne, men havde det kan 4-5 gange

Anmeld

2. august 2011

GitteC78

Første gang jeg var gravid kom kvalmen i uge 7-8 og forsatte til uge 12. Og kom  tilbage ca uge 14-17. Jeg havde især kvalme hele morgen og formiddag.

Denne gang kom kvalmen også i ca uge 7-8, men synes allerede kvalmen er mindre, er nu i uge 10. Den må meget gerne forsvinde helt.

Anmeld

2. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Mener den kom omkring 6-7. uge.. Kan i hvert fald huske jeg havde det mega ringe den dag vi skulle til tryghedsscanning, og der var jeg ca 7+3 eller sådan noget. Mit stoppede ca. omkring nakkefoldsscanningen 12+

Anmeld

2. august 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Min kvalme startede i uge 5 og varede hele graviditeten ... 

Med opkastninger .... Det var slemt!

Anmeld

2. august 2011

december-babyen

Min kvalme med MEGET SLEMME opkastninger startede i ca uge 5 og jeg er i 19+2 idag og har stadig kvalme dog uden opkastninger. Er sygemeldt pga kvalmen. Tager medicin imod den hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.