Utilfreds hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2011

Anonym trådstarter

Magter det snart ikke mere, h'n skriger konstant, især omkring spisetiderne, h'n er 7 mdr, og får grød en gang (til aften) h'n vil ikke sidde eller lægge, så måltidet er umuligt, da h'n heller ikke åbner munden og det nærmest ska tvinges i h'n. Og h'n kværner jo flasker, for h'n er en meget sulten bebs.

Sidde vil h'n slet ikke, hverken ved os i sofaen, bumbo, skråstolen (alle indstillinger ER afprøvet), højstolen - både tripp trapp'en og Ikea'en vil h'n haller ikke.....

H'n vil kun hænge, men h'n kaster sig bagover og laver hel bue bagud - min ryg er fuldstændig smadret, da jeg også er nød til at gå bagover med ryggen for at h'n sidder nogenlunde ordentligt, sygehusets børneafd. blir ved med at sige at: "det bare er en bestemt baby".......!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Kildebakken

Kan h*n spise rugbrødshapsere selv endnu? Det gør min på 7 måneder nemlig med stor fornøjelse. Altså af dem han selv får i hånden kommer kun en tvivlsom mængde ind i munden, men så fodrer jeg ham engang imellem hans egne forsøg. Ellers har vi nemlig en kamp om hvem der skal holde skeen og selvom jeg selvfølgelig vinder, hi hi, så er det altså en fryd at arbejde sammen om rugbrødshapserne!

KH

Anmeld

2. august 2011

g.seerup

hold da op... først et stort kram til dig!!!

det lyder godt nok som om i er kommet ind i en rigtig træls spise periode.. hvor længe har h'n fået fast føde?? hvis i stadig er ved at starte op ville jeg prøve at droppe den faste føde et par uger, og så starte stille op igen..

lad h'n sidde med en ske eller et stykke legetøj mens h'n sidder ved bordet, og endelig ikke presse, selvom jeg godt ved det er svært..

et andet forslag kunne være at der måske skal ske noget andet med maden.. noget kartoffel eller noget..men det kommer jo igen an på hvor længe i har været igang..

mellem måltiderne siger du også der er meget gråd.. måske der er behov for "nye" lege..der skal ske noget andet end der "plejer"...

jeg kan sagtens forstå du føler dig magtesløs, og snart ikke kan mere!! Håber du kan bruge lidt af det jeg fik skrevet, ellers lader du det bare gå gennem det ene øre og ud af det andet

hilsen Gitte

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Kan h*n spise rugbrødshapsere selv endnu? Det gør min på 7 måneder nemlig med stor fornøjelse. Altså af dem han selv får i hånden kommer kun en tvivlsom mængde ind i munden, men så fodrer jeg ham engang imellem hans egne forsøg. Ellers har vi nemlig en kamp om hvem der skal holde skeen og selvom jeg selvfølgelig vinder, hi hi, så er det altså en fryd at arbejde sammen om rugbrødshapserne!

KH

Jeg har overvejet det, men er det rugbrød uden noget på?

H'n er født 5,5 uger for tidligt, vi startedew med gørden for et par mdr siden, men har holdt pauser ind imellem da det jo ligesom går helt skævt, men h'n vil jo gerne have det - men det er en kamp uden lige....

H'n har sommetider fået et brød at lægge med og det ryger ned på nul komma fem

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

g.seerup skriver:

hold da op... først et stort kram til dig!!!

det lyder godt nok som om i er kommet ind i en rigtig træls spise periode.. hvor længe har h'n fået fast føde?? hvis i stadig er ved at starte op ville jeg prøve at droppe den faste føde et par uger, og så starte stille op igen..

lad h'n sidde med en ske eller et stykke legetøj mens h'n sidder ved bordet, og endelig ikke presse, selvom jeg godt ved det er svært..

et andet forslag kunne være at der måske skal ske noget andet med maden.. noget kartoffel eller noget..men det kommer jo igen an på hvor længe i har været igang..

mellem måltiderne siger du også der er meget gråd.. måske der er behov for "nye" lege..der skal ske noget andet end der "plejer"...

jeg kan sagtens forstå du føler dig magtesløs, og snart ikke kan mere!! Håber du kan bruge lidt af det jeg fik skrevet, ellers lader du det bare gå gennem det ene øre og ud af det andet

hilsen Gitte

1000 tak for svar, se evt. svaret ovenover, tror jeg fik det hele med der...

Anmeld

2. august 2011

Kildebakken

Anonym skriver:

Jeg har overvejet det, men er det rugbrød uden noget på?

H'n er født 5,5 uger for tidligt, vi startedew med gørden for et par mdr siden, men har holdt pauser ind imellem da det jo ligesom går helt skævt, men h'n vil jo gerne have det - men det er en kamp uden lige....

H'n har sommetider fået et brød at lægge med og det ryger ned på nul komma fem

Altså jeg putter leverpostej på eller smør og lidt kogt kylling, men man kan sikkert finde på andre sjove ting. Stykkerne jeg giver ham er meget små og så drikker han lidt vand til. - Jeg er meget entusiastisk omkring de hapsere, nok fordi han siden dagen vi startede på dem også har sovet 8 timer i træk uden at vågne:-)

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Altså jeg putter leverpostej på eller smør og lidt kogt kylling, men man kan sikkert finde på andre sjove ting. Stykkerne jeg giver ham er meget små og så drikker han lidt vand til. - Jeg er meget entusiastisk omkring de hapsere, nok fordi han siden dagen vi startede på dem også har sovet 8 timer i træk uden at vågne:-)

Præcis, efter vi startet på grød er jeg kun opppe 1-2 gange om natten og det er altså GULD, men også det med h'm kværner den ene flaske efter den anden, h'n er jo et meget sulten barn og har altid været det,

Måske jeg sku prøve med noget rugbrød til aften istedet, tror faktsik jeg har noget bondebrød i fryseren...

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.