hvilke mærker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. august 2011

maj2011

Hejsa.

vil lige høre jer til hvilke mærker i helst ser på en net shop???

her tænker jeg på børne tøj og udstyr??

og hvad er vigtig for jer en netshop kan??

alt har interesse....

håber i vil hjæpe

vh majbrit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Ryberg

Jeg kigger primært på Tilbud, går ikke så meget op i mærke

finder jeg noget der falder mig interessant, så googler jeg det og finder ud af andres meninger om det (mht. udstyr...)

det er vigtigt for mig at en webshop er funktionel (det skal bare virke og så skal der ikke være veeeeeentetid mellem klikkene)

Så tjekker jeg shoppen på trustpilot.dk .. og alt efter hvad de skriver, så handler jeg der

Ved ikke om det kunne bruges

Anmeld

2. august 2011

Alba

Kvali mærker men ikke mærker som i selve produktet reklamerer for sig selv... som. f.eks. småfolk og hollys gør, er træt af at se på det og synes ikke at børn skal være små reklame-bandere...

Anmeld

3. august 2011

maj2011

KittyGirl skriver:

Jeg kigger primært på Tilbud, går ikke så meget op i mærke

finder jeg noget der falder mig interessant, så googler jeg det og finder ud af andres meninger om det (mht. udstyr...)

det er vigtigt for mig at en webshop er funktionel (det skal bare virke og så skal der ikke være veeeeeentetid mellem klikkene)

Så tjekker jeg shoppen på trustpilot.dk .. og alt efter hvad de skriver, så handler jeg der

Ved ikke om det kunne bruges

at kan bruges... takker for din tid :-)

Anmeld

3. august 2011

maj2011

Alba skriver:

Kvali mærker men ikke mærker som i selve produktet reklamerer for sig selv... som. f.eks. småfolk og hollys gør, er træt af at se på det og synes ikke at børn skal være små reklame-bandere...

jamen tak for indput...

Anmeld

3. august 2011

Mor til Mike

maj2011 skriver:

Hejsa.

vil lige høre jer til hvilke mærker i helst ser på en net shop???

her tænker jeg på børne tøj og udstyr??

og hvad er vigtig for jer en netshop kan??

alt har interesse....

håber i vil hjæpe

vh majbrit

Kigger efter Småfolk, Ej sikke lej, Sebra og Katvig, det primært det jeg går efter. 

Og det er super vigtigt at en netbutik er overskuelig, så man har let ved at finde rundt. :-)

Anmeld

3. august 2011

maj2011

Misselbek skriver:

Kigger efter Småfolk, Ej sikke lej, Sebra og Katvig, det primært det jeg går efter. 

Og det er super vigtigt at en netbutik er overskuelig, så man har let ved at finde rundt. :-)

tusinde tak for indput :-)

Anmeld

3. august 2011

Københavnermor

Jeg kigger altid på hvad de tager for forsendelse, det kan virkelig være stor forskel. Og hvis du kun har købt for f.eks 400 kr, så er eksempelvis 80 kr pænt mange penge at skulle lægge oven i hatten. Jeg har lige handlet hos pigenogprinsen.dk, der var det gratis forsendelse ved køb over 350 kr! Me like!!

Anmeld

3. august 2011

132319

Jeg er generelt vild med mærkerne på smaahjerter. De sender fragtfrit og det er et stort plus

Mine ynglingsmærker til min datter er: Norlie, Wheat, Mini A Ture, Noa Noa og Smallstuff.

Anmeld

3. august 2011

maj2011

MedRogn skriver:

Jeg kigger altid på hvad de tager for forsendelse, det kan virkelig være stor forskel. Og hvis du kun har købt for f.eks 400 kr, så er eksempelvis 80 kr pænt mange penge at skulle lægge oven i hatten. Jeg har lige handlet hos pigenogprinsen.dk, der var det gratis forsendelse ved køb over 350 kr! Me like!!

tusinde tak... ja det har helt sikkert noget at sige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.