jeres bud på en fed barnevognsrand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

moars

Fenja09 skriver:

Vi har en fra Lamaze - er helt vild med alle de farver og figurer der er på. Synes der skal være en masse at kigge på for bebsen

ja har kigget på den fra lamaze en del gange...den er fin og der er mange ting at kigge på..hmm det er svært at vælge synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Mauser.

vi har også den med uglerne fra sebra (: såå sød. 

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

moars skriver:

ja har kigget på den fra lamaze en del gange...den er fin og der er mange ting at kigge på..hmm det er svært at vælge synes jeg.

Ja der er garanteret rigtig mange fine at vælge imellem - den vi har var faktisk noget af det første jeg overhovedet købte til bebsen. Synes den er rigtig fin med spejl, "udstående" dyr, farver og masser af figurer - så jeg kiggede ikke på så mange andre, faldt for den med det samme

Anmeld

2. august 2011

moars

Mulleunge skriver:

vi har også den med uglerne fra sebra (: såå sød. 

som rangle har jeg købt den med ugler og æbler til vores dreng fra sebra...ja de har sådan nogle fine ting Så det er mere en rand jeg leder efter

Anmeld

2. august 2011

moars

Fenja09 skriver:

Ja der er garanteret rigtig mange fine at vælge imellem - den vi har var faktisk noget af det første jeg overhovedet købte til bebsen. Synes den er rigtig fin med spejl, "udstående" dyr, farver og masser af figurer - så jeg kiggede ikke på så mange andre, faldt for den med det samme

er den til at "sætte fast" i barnevognen ?

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

moars skriver:

som rangle har jeg købt den med ugler og æbler til vores dreng fra sebra...ja de har sådan nogle fine ting Så det er mere en rand jeg leder efter

sebra har også lavet rand (; super søde faktisk. sådan en har jeg også .. 

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

moars skriver:

er den til at "sætte fast" i barnevognen ?

Der er snører i siderne, som kan bindes. Den kan også bruges som "bog"

Anmeld

2. august 2011

moars

Mulleunge skriver:

sebra har også lavet rand (; super søde faktisk. sådan en har jeg også .. 

ja havde randen til min pige..den med slotte på....men måske der skal være lidt mere knald på til sønnike end den de har...måske jeg i det hele taget bare skulle trykke på køb snart til bare en eller anden rand(verden bliver lille når man har ammehjerne)

Anmeld

2. august 2011

moars

Fenja09 skriver:

Der er snører i siderne, som kan bindes. Den kan også bruges som "bog"

ok tak

Anmeld

2. august 2011

Clisolka

moars skriver:

hvor er den sød!! Har dog rangle...det er mere en rand jeg leder efter

Haha jeg er da slet ikke vågen her til aften  Så bare der var en der linkede til en rangle  Men som en anden skriver, så har vi også den fra Lamaze 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.