Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg lige afleveret Freya i dp for første gang idag... Er så spændt på hvordan det går, skal hente hende igen kl 12.30, følte mig bare så tom da jeg gik oppe fra dp uden barn eller vogn...
Hun virkede som om det nok skulle gå, hun var da i hvert fald i fuld gang med at udforske....
Ville ikke andet end og dele det med jer, ha en god dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sender dig en kæmpe krammer det er en stor dag men det skal nok gå det hele
Natascha skriver: Så har jeg lige afleveret Freya i dp for første gang idag... Er så spændt på hvordan det går, skal hente hende igen kl 12.30, følte mig bare så tom da jeg gik oppe fra dp uden barn eller vogn... Hun virkede som om det nok skulle gå, hun var da i hvert fald i fuld gang med at udforske.... Ville ikke andet end og dele det med jer, ha en god dag
Ihh hvor spændene. Jeg håber at hendes første dag kommer til at gå godt. Hun skal nok hygge sig ..
B&J skriver: sender dig en kæmpe krammer det er en stor dag men det skal nok gå det hele
Tak det er jeg heller ikke itvivl om, men man har bare en meget mærkelig følelse i kroppen sys jeg...
Sabina skriver: Ihh hvor spændene. Jeg håber at hendes første dag kommer til at gå godt. Hun skal nok hygge sig ..
Det tror jeg også hun gør...
Natascha skriver: Tak det er jeg heller ikke itvivl om, men man har bare en meget mærkelig følelse i kroppen sys jeg...
ja kroppen er helt underlig, fordi man ikke skal have sit barn med hjem men man aflevere det og bare går
Madicken havde første dag i går, og det gik super fint, hun smilte stort, da hun så hendes dagplejer i morges
6800 skriver: Madicken havde første dag i går, og det gik super fint, hun smilte stort, da hun så hendes dagplejer i morges
Det var da dejligt at hun allerede synes hun bare er fantastisk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128