ClearBlue fertilitetsmonitor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Christina-k

Maja84 skriver:

nej, må indrømme jeg synes den er for dyr. hvad gør den som de digitale ÆL-test ikke gør kunne være spændende at vide

Tja... Jeg har fundet en til 600 inkl. 20 test, og jeg har da brugt langt over dette beløb på test der har vist hat.

En alm. digital æl-test måler kun LH stigningen, hvor monitoren også måler østrogen. Ved testen får du (så vidt jeg ved) kun et positiv eller negativ resultat, hvor monitoren kan fortælle dig om der er stigning i LH niveauet og dermed "forudsige" din æl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Kløver

Christina-k skriver:

Tja... Jeg har fundet en til 600 inkl. 20 test, og jeg har da brugt langt over dette beløb på test der har vist hat.

En alm. digital æl-test måler kun LH stigningen, hvor monitoren også måler østrogen. Ved testen får du (så vidt jeg ved) kun et positiv eller negativ resultat, hvor monitoren kan fortælle dig om der er stigning i LH niveauet og dermed "forudsige" din æl

wow hvor har du ste den til 600 kr henne, så kunne jeg da måske også overveje det, jeg har ellers kun set dem til omkring de 1500, og stripsne til var også ret pebret men lyder dælme smart

Anmeld

3. august 2011

Christina-k

Maja84 skriver:

wow hvor har du ste den til 600 kr henne, så kunne jeg da måske også overveje det, jeg har ellers kun set dem til omkring de 1500, og stripsne til var også ret pebret men lyder dælme smart

Jeg har fundet den på dba. Men er du i tvivl om hvorvidt den virker bedre, kan den lejes på billigteste for 89kr i måneden incl 20 test. Det koster derudover 400kr i depositum...

Anmeld

3. august 2011

Kløver

Christina-k skriver:

Jeg har fundet den på dba. Men er du i tvivl om hvorvidt den virker bedre, kan den lejes på billigteste for 89kr i måneden incl 20 test. Det koster derudover 400kr i depositum...

okay, tak

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Christina-k skriver:

Jeg har netop problemer med strimmeltest - kan ikke fremkalde positiv test på dem, selvom jeg har æl...

Lige præcis. I en laaaang periode virkede de for mig, men så kom der en periode hvor de ikke gjorde. Så skiftede jeg til den digitale. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.