Ville du male/gøre noget ved denne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du gøre ved denne motorcykel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.490 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. august 2011

cnmigo

Hejsa

Vil gerne have lidt andres syn på sagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

JeNoVa

Jeg tror, den ville være fedest, hvis den var malet som en motorcykel, men personligt ville jeg gøre ingenting, for den slags gider jeg ikke, og den er da også fin, som den er.

Anmeld

1. august 2011

Nettemor

cnmigo skriver:

Hejsa

Vil gerne have lidt andres syn på sagen. 

jeg ville give den olie så den beholder sin fine træ farve. men nu er jeg også helt vild med sådan noget.

men noget HELT andet. HOLD DA LIGE KÆFT DEN ER FED!!!!! hvor har du fundet den????

Anmeld

1. august 2011

cnmigo

nettemor skriver:

jeg ville give den olie så den beholder sin fine træ farve. men nu er jeg også helt vild med sådan noget.

men noget HELT andet. HOLD DA LIGE KÆFT DEN ER FED!!!!! hvor har du fundet den????

Minusset ved evt. maling er at slid vil blive mere synligt i form af ridser og afskalning.

Som den ser ud lige nu syntes jeg måske også bare den ser lidt rå/ufærdig ud?

Kunne godt drømme om, at man gav den noget etellerandet så den blev lidt mørkere og fik mere dyb glød...??

...

Hvor jeg har fundet den? På den blå avis - netop købt og hentet den idag Har lææææææænge ledt efter en, men de fleste har været på Sjælland. Og så pludselig var der en 10km fra mig til MEGET billige penge - såååå HABS gewesen sagde jeg så

Anmeld

1. august 2011

cnmigo

Den her farve/udgave var ellers fed:

Og her er den jeg har (ligner i hvert fald) i farver:

Anmeld

1. august 2011

Lisbeth1985

Jeg ville male den rød

Anmeld

1. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har stemt olie..!
Ville synes det var SÅ ÆRGELIGT at begynde at male flammer og andet gejl på den..

Skal den overhovedet have farve på, er det forslag du har fundet billede af okay..

Anmeld

1. august 2011

Nettemor

cnmigo skriver:

Minusset ved evt. maling er at slid vil blive mere synligt i form af ridser og afskalning.

Som den ser ud lige nu syntes jeg måske også bare den ser lidt rå/ufærdig ud?

Kunne godt drømme om, at man gav den noget etellerandet så den blev lidt mørkere og fik mere dyb glød...??

...

Hvor jeg har fundet den? På den blå avis - netop købt og hentet den idag Har lææææææænge ledt efter en, men de fleste har været på Sjælland. Og så pludselig var der en 10km fra mig til MEGET billige penge - såååå HABS gewesen sagde jeg så

manden siger at det ville den få hvis du ga den olie

uhh den skulle jeg da lige ha set. så havde jeg snupset den for øjene af dig

synes også det så ud til at der var et lille emblem på den? det ville man ikke så godt kunne bevare med maling så syns det ville være synd

Anmeld

1. august 2011

cnmigo

nettemor skriver:

manden siger at det ville den få hvis du ga den olie

uhh den skulle jeg da lige ha set. så havde jeg snupset den for øjene af dig

synes også det så ud til at der var et lille emblem på den? det ville man ikke så godt kunne bevare med maling så syns det ville være synd

Hvad ville den få ved olie??

Emblemet skal af - det er et navneemblem fra tidligere ejers søn

Haha - så var det søreme godt jeg fandt den først Hihihihihi - hapsen snapsen nu er den MIiiiiiiiiiiin. Men kan da tænke på dig hvis jeg engang sælger den *fnis*

Anmeld

1. august 2011

Nettemor

cnmigo skriver:

Hvad ville den få ved olie??

Emblemet skal af - det er et navneemblem fra tidligere ejers søn

Haha - så var det søreme godt jeg fandt den først Hihihihihi - hapsen snapsen nu er den MIiiiiiiiiiiin. Men kan da tænke på dig hvis jeg engang sælger den *fnis*

ja hvis du bestemmer dig for at sælge må du hellere lige give besked

med olie vil den få en mørkere lidt varmere glød siger ham der manden i baggrunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.