Hvornår er brysterne normal størrelse igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2008

LotteN

Ja, overskriften siger næsten sig selv.

Jeg stoppede med at amme for en 14 dages tid siden, men kan stadigvæk ikke passe mit undertøj.
Bliver de mindre, eller skal jeg bare ud og købe nyt undertøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

twinboys

Mine er stadig samme strørrelse efter jeg har ammet...Så de er ikke blevet mindre... Så der måtte ny gaderobe til...

Men har en veninde hvis veninde som har fået mindre efter amning...

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

Et halvt år...det var i hvert fald hvad de sagde til mig og helt op til et år kunne der gå før brysterne var normale...mine har aldrig ændret andet end længde-griner

Anmeld

30. december 2008

bette

hmm jeg gik 2 størrelser op i bh efter jeg ammede og det var kun 3 dage.. og er stadig i den størrelse 17måneder efter

Anmeld

30. december 2008

LotteN

jamen det er kæresten nu nok kun vældig tilfreds med...
Og så skal jeg så ud og købe nyt undertøj - jubii, det kan jo ikke være bedre! og så er det jo kun fint med januarudsalg!

Anmeld

30. december 2008

Lise

Årh, så er jeg blevet snydt igen!

Fik endelig bryster da jeg blev gravid - og endnu mere da jeg ammede...men da jeg så stoppede amningen gik luften med det samme af ballonen, og de synes om muligt mindre end før det hele startede.. Synes sgu ellers de var så fine da de var fyldt med mælk..

Anmeld

30. december 2008

heaven

bette skriver:

hmm jeg gik 2 størrelser op i bh efter jeg ammede og det var kun 3 dage.. og er stadig i den størrelse 17måneder efter

det samme her!!! og for mig er det ikke specielt positivt, er sgu lidt en "pat-magda", var det ikke sådan det hed i folkeskolen, tsk tsk......

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.