Shorts fra VILA sælges for 80 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
619 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Fru.Mäes <3

.. Endnu en ting, jeg bare måtte eje - men som hellere ikke fungerer på min BODY...

Det er et par beige/mørke beige shorts fra VILA i str. XL - de er købt for 199 kr. og hvis de kunne sælges for 120 kr. så er jeg glad..

De er ikke brugt, kun de gange de er hevet ud af skabet og taget på - også IND i skabet igen..

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Kruse90

Hvad er målet i omkredsen?
Og str. på vidden på lårene

Anmeld

1. august 2011

Fru.Mäes <3

Kruse90 skriver:

Hvad er målet i omkredsen?
Og str. på vidden på lårene

Nå de ligger ned og er knappet måler de 47 cm. - så det må jo være 94 cm. i omkreds og lårene er 33 cm. - så det må være 66 cm. i omkreds

Anmeld

9. august 2011

Fru.Mäes <3

Felix's Mor <3 skriver:

.. Endnu en ting, jeg bare måtte eje - men som hellere ikke fungerer på min BODY...

Det er et par beige/mørke beige shorts fra VILA i str. XL - de er købt for 199 kr. og hvis de kunne sælges for 120 kr. så er jeg glad..

De er ikke brugt, kun de gange de er hevet ud af skabet og taget på - også IND i skabet igen..

Krams Rikke

OPPER

Anmeld

21. august 2011

Fru.Mäes <3

OPPER

Anmeld

29. august 2011

Fru.Mäes <3

Opper

Anmeld

8. september 2011

Fru.Mäes <3

Felix's Mor <3 skriver:

Krams Rikke

HOPLA

Anmeld

1. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Hopla

Anmeld

21. oktober 2011

Fru.Mäes <3

24. oktober 2011

Fru.Mäes <3

- Fru. Maes - skriver:

Krams Rikke

LUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.