Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg kan muligvis være interesseret i barnevognen, hvis du beslutter dig for at sælge tingene hver for sig. Men du siger bare til (og evt mindstepris!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville måske være lidt int i pigetøjet og ammepuden. Hvor meget tøj er der, er det basis eller mærker?
Vil du sælge de to ting til mig måske?
Hvis du vil, kan du sende billeder af det, så?
ttcaroe@gmail.com skriver: Jeg ville måske være lidt int i pigetøjet og ammepuden. Hvor meget tøj er der, er det basis eller mærker? Vil du sælge de to ting til mig måske? Hvis du vil, kan du sende billeder af det, så?
jeg har så meget pigetøj men kan du sende mig din mail så kan jeg sende senere...det er ikke mærke bare fra hm og name it...
MissChrista skriver: jeg kan muligvis være interesseret i barnevognen, hvis du beslutter dig for at sælge tingene hver for sig. Men du siger bare til (og evt mindstepris!)
kom med bud...
Lykke86 skriver: Hvis ik der er andre der er interesseret i tremmesengen, er jeg.. Og altså hvis du så kun vil sælge den..
Hvis ik der er andre der er interesseret i tremmesengen, er jeg.. Og altså hvis du så kun vil sælge den..
joo...kom med et bud...er det med den helt nye madresse...?
barnevognen er solgt...
Kom med bud på alt det andet...
Lene27 skriver: joo...kom med et bud...er det med den helt nye madresse...?
Lene27 skriver: jeg har så meget pigetøj men kan du sende mig din mail så kan jeg sende senere...det er ikke mærke bare fra hm og name it...
Det må du meget gerne. Min mail er: ttcaroe@gmail.com
Lykke86 skriver: Undskyld er virkelig ked af jeg nåede at skrive til dig igår.. Har lige set i IKEA kataloget, at man kan få en til 300,- og vi har nemlig selv en madras.. Går ik ud fra du vil sælge din seng til dén pris
Undskyld er virkelig ked af jeg nåede at skrive til dig igår.. Har lige set i IKEA kataloget, at man kan få en til 300,- og vi har nemlig selv en madras.. Går ik ud fra du vil sælge din seng til dén pris
det er bare helt i orden....ville gerne have 400 kr for sengen...
ttcaroe@gmail.com skriver: Det må du meget gerne. Min mail er: ttcaroe@gmail.com
det gør jeg lige senere i dag..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128