Fotograf :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Moar2011

Storm fik i dåbsgave en times fotografering og 1 billede .. det var vi så til idag -  han klaret det så godt den lille gut, men til sidst fik han nok hihi ..  vi valgte at købe hele cd'en da vi slet ikke kunne vælge ud af de 100 billeder det blev til  og ville nu vise et lille udklip  er så glad for de billeder ..  vi har valgt dem i sort og hvide fordi vi bedst kan lide det (Ja farmand skal til afghanistan imorgen)   er der nogen der kan finde ud af og farve en enkel ting på billedet som ville hjælpe mig ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

RiUL

Super gode billeder

Anmeld

1. august 2011

Fenja09

Hvor er det skønne billeder og sikke en dejlig lille dreng!  

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Ej hvor nogle fantastiske billeder..!

Anmeld

1. august 2011

bøgelund

Babyklar skriver:

Storm fik i dåbsgave en times fotografering og 1 billede .. det var vi så til idag -  han klaret det så godt den lille gut, men til sidst fik han nok hihi ..  vi valgte at købe hele cd'en da vi slet ikke kunne vælge ud af de 100 billeder det blev til  og ville nu vise et lille udklip  er så glad for de billeder ..  vi har valgt dem i sort og hvide fordi vi bedst kan lide det (Ja farmand skal til afghanistan imorgen)   er der nogen der kan finde ud af og farve en enkel ting på billedet som ville hjælpe mig ?

dejlige billeder..  

hvad er det du gerne vil have farvet? 

Anmeld

1. august 2011

B&J

SIkke en super super dejlig dreng og vidunderlige billeder

Anmeld

1. august 2011

Jakob'sMor

Babyklar skriver:

Super gode billeder især den med far og søn, kærligheden lyser jo ud af dem begge

Min kæreste kan fave noget på et sort/hvid billed - hvad vil du have farvet?

Anmeld

1. august 2011

Moar2011

dejlige billeder..  

hvad er det du gerne vil have farvet? 

et med manden og den skønne  dreng hvor det er barretten (hatten) er farvet.. et dåbs billede hvor det er sløjferne

Anmeld

1. august 2011

Mille83

Babyklar skriver:

Super skønne billeder...

Er nød til og spørge hvordan du har fået fat i dem? Den fotograf vi har kan vi ikke få billederne på en cd - rom, desværre....

Anmeld

1. august 2011

Moar2011

Mille83 skriver:

Super skønne billeder...

Er nød til og spørge hvordan du har fået fat i dem? Den fotograf vi har kan vi ikke få billederne på en cd - rom, desværre....

det var oppe ved profilfoto vi har købt den cd ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.