Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cnmigo skriver: Det er da SEJT, men er også ret sikker på, at man kommer til at betale for det Vi har dog en Emmaljunga som kører med barn nr. 2 nu uden prob. Så det er bare for sjov, men her er 3 designs: Den sidste nr. 3 her er jeg nu ellers VILD med *suk*
Det er da SEJT, men er også ret sikker på, at man kommer til at betale for det
Vi har dog en Emmaljunga som kører med barn nr. 2 nu uden prob. Så det er bare for sjov, men her er 3 designs:
Den sidste nr. 3 her er jeg nu ellers VILD med *suk*
Friske farver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hih den sidste minder om den jeg lavede.. to sjæle en tanke.. jeg ville fanme gerne have en regnbuevogn
isabellamor skriver: hih den sidste minder om den jeg lavede.. to sjæle en tanke.. jeg ville fanme gerne have en regnbuevogn
Ja det kan man da hvis sige
Nu har jeg også lavet en rigtig drengevogn og en rigtig pigevogn både i Zip og Victory.
Gud ja de minder da rigtig meget om hinanden - dén type må de STRAKS sætte i produktion.
Så er det lige før jeg køber en bare for at have den stående - eller til børnebørnene en dag
cnmigo skriver: Gud ja de minder da rigtig meget om hinanden - dén type må de STRAKS sætte i produktion. Så er det lige før jeg køber en bare for at have den stående - eller til børnebørnene en dag
hihi.... uh jeg har slet ikke råd til at købe den jeg har designet, men om 5 års tid når nr 2 forhåbentlig er på vej, kan det være at man stadig kan designe sin egen vogn, så er den helt klart at foretrække..
isabellamor skriver: hihi.... uh jeg har slet ikke råd til at købe den jeg har designet, men om 5 års tid når nr 2 forhåbentlig er på vej, kan det være at man stadig kan designe sin egen vogn, så er den helt klart at foretrække..
Næh de koster sikkert spidsen af en jetjager
Kan man se prisen et sted ellers? Men fede dét er de så sandelig!
cnmigo skriver: Næh de koster sikkert spidsen af en jetjager Kan man se prisen et sted ellers? Men fede dét er de så sandelig!
Ved det faktisk ikke
Okay prøver lige igen Denne her kunne være fed med Ferrari logo på forlæderet
Okay prøver lige igen
Denne her kunne være fed med Ferrari logo på forlæderet
Her der et link til nogen som har fået lavet ferrari logo på deres barnevogn
http://babygalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=8487
Synes det er sejt og kunne godt selv finde på det, da min kæreste er helt vild med biler. Det skal bare være på en Odder.
Sådan her tror jeg vores ville se ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128