Jeg får stress !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2011

Anonym trådstarter

H*n skider heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tiden 

jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, jeg er ved at blive gal af lortebleer ca. 6 gange om dagen, body skiftning ca 3 gange, og lort over det hele..

Jeg har i forvejen en depr. og jeg mangter simpelthen ikke det her .. + h*n gider ikke få skiftet ble, så h*n pylrer og kravler væk ... huff huff .. 

WHAT TO DO??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

skønneunger

Anonym skriver:

jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, jeg er ved at blive gal af lortebleer ca. 6 gange om dagen, body skiftning ca 3 gange, og lort over det hele..

Jeg har i forvejen en depr. og jeg mangter simpelthen ikke det her .. + h*n gider ikke få skiftet ble, så h*n pylrer og kravler væk ... huff huff .. 

WHAT TO DO??

hvis ikke det er fordi h#n er syg, ja så kan du ikke gøre så meget andet end at skifte ble.

måske en anden slags ble kan holde det inde?

Anmeld

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

WHAT TO DO??

Jeg tænker også om du skal prøve at skifte blemærke. Det er meget forskelligt hvilket mærke der fungerer bedst til det enkelte barn. 

Anmeld

1. august 2011

Lone Jakobsen

de andres råd om at skifte ble mærke synes jeg er super godt. men tænker på om dit barn har diare siden der er så mange afføringer?

hvis barnet er ked af at blive skiftet er der flere ting du kan gøre for at lette situationen:

* syng ynglings sangen

* lav en lille dans

* find ynglings legetøjet frem

* hæng en uro op

* kild, pust, klap, hop, alt som kan distrahere den lille personlighed

* hav altid rigeligt med skiftetøj i nærheden.

sidst men ikke mindst, håber jeg du ber om hjælp hvis det hele bliver for meget for dig. jeg håber dit netværk kan hjælpe dig så du ikke kører sur i det.

Lone

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

de andres råd om at skifte ble mærke synes jeg er super godt. men tænker på om dit barn har diare siden der er så mange afføringer?

hvis barnet er ked af at blive skiftet er der flere ting du kan gøre for at lette situationen:

* syng ynglings sangen

* lav en lille dans

* find ynglings legetøjet frem

* hæng en uro op

* kild, pust, klap, hop, alt som kan distrahere den lille personlighed

* hav altid rigeligt med skiftetøj i nærheden.

sidst men ikke mindst, håber jeg du ber om hjælp hvis det hele bliver for meget for dig. jeg håber dit netværk kan hjælpe dig så du ikke kører sur i det.

Lone

det har intet med bleen at gøre.. 

jeg ved godt alle de ting jeg kan gøre for at gøre det bedre, det er bare også stressende at gøre så mange gange om dagen..

jeg får hjælp, jeg ER bare kørt sur i det 

Anmeld

1. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

det har intet med bleen at gøre.. 

jeg ved godt alle de ting jeg kan gøre for at gøre det bedre, det er bare også stressende at gøre så mange gange om dagen..

jeg får hjælp, jeg ER bare kørt sur i det 

ja så er der desværre ikke andet jeg kan gøre end at tilbyde dig et og fortælle dig at du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for at læsse af.

Anmeld

1. august 2011

merle2010

vi havde osse en periode hvor min datter sked igennem alt.. HVER morgen lå hun smurt ind i lort i hele sengen.. skiftede alt sengetøjet og alt hendes tøj og blev nødt til at bade hende..måtte skifte tøj på hende flere gange om dagen da hun sked og sked og det var tyndt.. fandt så ud af at de gav hende mælk i vuggestuen og det kan hun ikke tåle..

efter jeg har konfronteret dem med det, og de er holdt op med at give hende det, skider hun helt normalt.. måske 2 gange om dagen og det er fast..

måske er der noget dit barn ikke kan tåle siden dit barn skider hele tiden... der må være noget galt..

plejer at give min datter en flaske solcreme eller en flaske babyolie mens jeg skifter hende, så ligger hun stille og kigger på den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.