syntes da lige i skulle se ny billeder af min små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2011

lykkekevin

syntes lige i skulle se lykke 2 år om 8 dage kevin 9 mdr og nogen dag lidt billede spam

lige lidt ind vi flyttet og fra en dag en zoo dyrepark

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Nettemor

super gode billeder

Anmeld

1. august 2011

merle2010

super gode billeder..

den vogn i har, er det sådan en smart en hvor der kan stå en lift bagved?? eller hvordan gjorde i da kevin var lille??

Anmeld

1. august 2011

lykkekevin

merle2010 skriver:

super gode billeder..

den vogn i har, er det sådan en smart en hvor der kan stå en lift bagved?? eller hvordan gjorde i da kevin var lille??

ja det er en vogn hvor der kan stå lift bag ved super dejlig.. vi har dog først føet den da han ikke brug lift mere... men ellers ja den er rigtig dejlig og det er et super godt køb vil helt klart heller sige man skal have sådan en når de ligger så tæt som min gør

Anmeld

1. august 2011

merle2010

lykkekevin skriver:

ja det er en vogn hvor der kan stå lift bag ved super dejlig.. vi har dog først føet den da han ikke brug lift mere... men ellers ja den er rigtig dejlig og det er et super godt køb vil helt klart heller sige man skal have sådan en når de ligger så tæt som min gør

jeg undersøger bare sagen lidt hvis nu jeg blev gravid inden for den nærmeste fremtid har en datter på 15 mdr...

så ville det jo være ret smart med sådan en vogn så man kan have dem begge med på en gang

der er sku heller ikke langt imellem dine var din datter 4 mdr da du blev gravid med kevin??

Anmeld

1. august 2011

lykkekevin

merle2010 skriver:

jeg undersøger bare sagen lidt hvis nu jeg blev gravid inden for den nærmeste fremtid har en datter på 15 mdr...

så ville det jo være ret smart med sådan en vogn så man kan have dem begge med på en gang

der er sku heller ikke langt imellem dine var din datter 4 mdr da du blev gravid med kevin??

oki lækkert håber da det snart lykkes for jer...

ja lykke er jo lavet ved et uheld men hun kom til verden fik p-ring i håb om det virket men nej 4 mdr sener stod jeg med en positiv test igen 9 mdr sener kom så lille kevin til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.