9 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej Damer.

Min baby 9 uger vil pludselig tømme begge bryster lige når han vågner og igen en time efter, inden han falder i søvn igen.

Han har altid kun spist fra det ene og en gang i løbet af den tid han var vågen.

Hvad kan det skyldes at han lige pludselig fra den ene dag til den anden spiser så meget? Er det mon trygheden ved brystet eller kan de godt lige pludselig  være meget sulten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Becks

sommerbarn<3 skriver:

Hej Damer.

Min baby 9 uger vil pludselig tømme begge bryster lige når han vågner og igen en time efter, inden han falder i søvn igen.

Han har altid kun spist fra det ene og en gang i løbet af den tid han var vågen.

Hvad kan det skyldes at han lige pludselig fra den ene dag til den anden spiser så meget? Er det mon trygheden ved brystet eller kan de godt lige pludselig  være meget sulten?

Et appetitspring måske?

Anmeld

1. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Tutter skriver:

Et appetitspring måske?

Ja det har jeg hørt der er noget der hedder, men kan det sådan komme fra dag til dag?

Anmeld

1. august 2011

Dansker I Holland

sommerbarn<3 skriver:

Ja det har jeg hørt der er noget der hedder, men kan det sådan komme fra dag til dag?

Ja

Anmeld

1. august 2011

Becks

sommerbarn<3 skriver:

Jep, det er for at få mælkeproduktionen op, barnet gør det..

Du kan læse mere om det på de her sider https://www.baby.dk/videnom/10p151/amning-appetitspring.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.