Lorte skoldkopper!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Hvem?

Åh min ældste på 18 mdr har fået skoldkopper og han kan bare slet slet slet slet slet ikke finde ro, han er så træt men kan ikke sove, har fået alverdens at smøre med, men intet hjælper...

Gode råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

1012lmp

Altså da jeg var barn blev jeg smurt ind i kartoffelmel da det udtørrer kopperne. Ellers fik jeg noget da Sebastian havde skoldkopper... sådan noget man sprayer på som køler huden og udtørrer Ellers er der ikek andet at gøre end at vente...

men hellere han har det nu end når han bliver ældre...

Anmeld

1. august 2011

Hvem?

1012lmp skriver:

Altså da jeg var barn blev jeg smurt ind i kartoffelmel da det udtørrer kopperne. Ellers fik jeg noget da Sebastian havde skoldkopper... sådan noget man sprayer på som køler huden og udtørrer Ellers er der ikek andet at gøre end at vente...

men hellere han har det nu end når han bliver ældre...

Havde også sat min lid til kartoffelmelet som han blev dynget ind i igår, desværre uden noget form for lindring.

Har hørt noget om bad med bikarbonat i - det ska hvert fald prøves idag.

Den spray er nok også den jeg har... heller ingen virkning

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Uha ja så er det ikke nemt..! Og slet ikke når det er så varmt det gør jo ikke kløen mindre...

Håber da ikke han smitter lillebror også...

Anmeld

1. august 2011

Mussen2

Man kan få sådan noget fra A-derma noget ala zinkliniment. Det er det mest effektive.

Anmeld

1. august 2011

Hvem?

Mussen2 skriver:

Man kan få sådan noget fra A-derma noget ala zinkliniment. Det er det mest effektive.

Det er Zink Liniment vi har, både cremen og sparyen, men uden effekt på ham - desværre...

Anmeld

1. august 2011

Mussen2

Bondefruen skriver:

Det er Zink Liniment vi har, både cremen og sparyen, men uden effekt på ham - desværre...

Øv ski, kan godt huske det er et levende mararidt i et par dage eller 3 Her virkede det heller ikke super, tror bare man skal igennem det. Husk sprøjt ikke direkte på ham, det er yderst ubehageligt.

Jeg købte i desperation nogle piller mod allergi, (efter snak med lægen) som skulle kunne tage kløen hos nogle, men jeg fik ikke brugt dem. Ehnde der var på apoteket, overbeviste mig om at jeg havde overstået det værste på daværende tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.