Grød optrapning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Janni.

Hej piger.

Silas får grød 1 gang om dagen nu. Og nyder det virkelig kan man se. Hvornår trapper man op så han får feks 2 x grød om dagen? Ikke at han skal det endnu, men sad lige og tænkte på det. 

Er der evt nogen tegn man skal holde øje med, så man kan se om de er parat til mere grød?

Håber i forstår mine spørgsmål 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Tona

Janni. skriver:

Hej piger.

Silas får grød 1 gang om dagen nu. Og nyder det virkelig kan man se. Hvornår trapper man op så han får feks 2 x grød om dagen? Ikke at han skal det endnu, men sad lige og tænkte på det. 

Er der evt nogen tegn man skal holde øje med, så man kan se om de er parat til mere grød?

For mit vedkommende, så gav det lidt sig selv. Da Amanda virkede om som hun ikke længere blev mæt af det ene måltid grød og mme for resten, så satte jeg bare et måltid grød mere på og så fremdeles  Et eller andet sted i forløbet begyndte hun så også at spise et mellemmåltid med frugtmos om eftermiddagen og også aftensmad med forskelligt former for mos. Som det første var det kartoffelmos og grøntsagsmos

Anmeld

1. august 2011

Rødhætte

Janni. skriver:

Hej piger.

Følger lige med.. Har nemlig tænk på det samme

Anmeld

1. august 2011

Janni.

Amandas-mor skriver:

For mit vedkommende, så gav det lidt sig selv. Da Amanda virkede om som hun ikke længere blev mæt af det ene måltid grød og mme for resten, så satte jeg bare et måltid grød mere på og så fremdeles  Et eller andet sted i forløbet begyndte hun så også at spise et mellemmåltid med frugtmos om eftermiddagen og også aftensmad med forskelligt former for mos. Som det første var det kartoffelmos og grøntsagsmos

Okay tak for dit svar. Vi ser tiden an 

Anmeld

1. august 2011

Janni.

Rødhætte skriver:

Følger lige med.. Har nemlig tænk på det samme

Velkommen i klubben 

Anmeld

1. august 2011

Clisolka

Janni. skriver:

Hej piger.

Vi trappede automatisk op med 2 x grød, da SP kom forbi da Isabella var 5 mrd. 

Anmeld

1. august 2011

Janni.

Babymor2010 skriver:

Vi trappede automatisk op med 2 x grød, da SP kom forbi da Isabella var 5 mrd. 

Okay vores SP kommer først igen få dage før Silas bliver 6 mdr, men indtil videre virker han okay med 1 x grød om dagen. 

Men rart nok at vide hvornår i andre trappede op så at sige, tak for dit svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.