Ok her kommer en ultra kort version af min historie..
Jeg kunne for første gang melde mig til behandling i juli, det gjorde jeg så, da jeg fin min mens 6 juli. Fik så besked på at vi ikke kunne komme til, fordi lægen var på ferie, og min kæreste derfor muligvis ikke ville blive færdig med sine undersøgelser (vi skal til ICSI) før ægudtagning. Ok, det er så ikke noget at gøre end at vente til næste gang. I går får jeg så min mens igen. Vi ringer til tlf.svareren og venter spændt. Så i morgen klokken lort (vi bor på færøerne, så der er 1t forskel) ringer tlf. Vi får at vide at færøerne har indstillet al betaling til ikke akutte behandlinger, og at rigshospetalet ikke modtager egenbetalere!! Wtf??
Vi ringer til hospitalet her, men der er selfølgelig ikke tlf.tid på gyno før kl 11.30, vi får så fat i en anden afdeling og der siger de at vi ikke kan vente nogen behandling før januar. Vi kigger på hjemmesiden, og der står der at det pr. 07.07 ikke er muligt at komme til behandling i DK uden at det er akut, og at patienter vil blive informeret.
Men det blev vit IKKE!!
Min kæreste blev mega frustreret, jeg tager meget rolig nu, men nedturen skal nok komme. Vi tænker nu på at tage til en privatklinik, fordi vi har nu ventet i 2 og et halvt år på at der skulle ske noget.
Så er det at jeg gerne ville vide, om i kan anbefale en bestemt klinik. Og om der er nogen der ved hvad en kromosomundersøgelse koster? Vi var henvist til ICSI, og derfor skal vi have foretaget sådan en!
Anmeld