Hvor længe sover/sov jeres babyer (2-3 mdr) om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Minmio

Min søn på 9 uger sover fra kl 22 til klokken 6 om morgenen uden at vågne. Er det for lang tid uden mad eller er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

bøgelund

tatii72 skriver:

Min søn på 9 uger sover fra kl 22 til klokken 6 om morgenen uden at vågne. Er det for lang tid uden mad eller er det normalt? 

så længe han tager på som han skal, så er det da bare lækkert at han sover igennem..  

Anmeld

1. august 2011

maria_wlt

tatii72 skriver:

Helt normalt

Ene sov fra 23-06 da hun var 8 uger.. Er nu 13 uger og sover 23-09.. 

Anmeld

1. august 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Min søn har sovet fra kl 21-22 til kl 6-7 siden han var 1 måned gammel. Han spiser godt i løbet af dagen og tager godt på, så det var slet ikke noget vores sp sagde noget til, vi skulle bare nyde at vi får vores nattesøvn

Anmeld

1. august 2011

Janni.

Silas sov fra cirka 20 - 6, nogen gange med 1 opvågning i løbet af natten. 

Nu har han de sidste 14 dage sovet fra 17.30 til 5-6 uden opvågninger. 

Anmeld

1. august 2011

Minmio

Janni. skriver:

Silas sov fra cirka 20 - 6, nogen gange med 1 opvågning i løbet af natten.

Nu har han de sidste 14 dage sovet fra 17.30 til 5-6 uden opvågninger.

Ej hvor sover han deeejligt længe

Anmeld

1. august 2011

Clisolka

tatii72 skriver:

Jeg tror det er meget normalt så længe de tager det på de skal  Her har Isabella sovet igennem siden dag 1. Nu er hun 9 mrd. og vi lægger hende 19.30, så sover hun til omkring 7.30-8 

Anmeld

1. august 2011

_-Kathrine-_

Kan da kun sige NYD det

Villads er 3 mdr og har de sidste 3 nætter sover fra 21-05 - Inden jeg går i seng omkring kl 23 tager jeg ham over og giver ham noget at spise - så får han lige fyldt op mens han stadig sover, og så lægger jeg ham over igen!

Kathrine

Anmeld

1. august 2011

mortilnoahogmelina

Helt normalt .
Noah sov fra 18-19 stykker til kl 6 7 stykker morgen uden at vågen .
Nyd det måske vender det på et tidspunkt

Anmeld

1. august 2011

Janni.

tatii72 skriver:

Ej hvor sover han deeejligt længe

Jeps skal ej klage, men han bruger også pokkers meget energi på at trille rundt nu. Han er total færdig allerede kl 17, jeg trækker den til cirka 17.30 så sover han bedst. Giver ham sutten 1-3 gange i løbet af natten, så vi skal ej klage. 

Vil kun klage over at jeg ikke kan sove igennem endnu. Vågner på hans "vante" tidspunkt og venter på at han vågner, hvilket han jo ikke gør.. Argh siger jeg bare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.