Han er lud-doven!! magter det ikke mere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.686 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte eller slutte...

Sagen er den at min kæreste blev arbejdsløs for et par år siden. Siden da har han haft lidt småjobs og ellers bare gået hjemme på a-kasse.

Jeg fik ham skaffet ind i noget familie´s firma, men det virkede han ikke særlig interesseret i. Han sagde han var glad for det, men min familie siger noget andet. De siger han var doven og ikke rigtig lavede noget.

Nu er han så blevet fyret og kan ikke tage sig sammen til noget som helst. Han laver INTET! Jeg har prøvet at skubbe til ham, og sige at han skal søge jobs osv osv, endda sagt jeg gerne vil tage med ud og hjælpe ham, og også hjælpe med at skrive ansøgninger m.m. Har endda tilbudt at han kunne tage resten af min barsel så jeg måske kunne komme igang med resten af min uddannelse. Men det gider han IKKE.

Han går bare herhjemme sammen med mig og jeg er ved at blive sindsyg i bolden. Han er så doven og laver ingenting. Tror faktisk han har en depression, men vil ikke tage til lægen eller gøre noget ved det. Vi har 2 børn, og kan bare mærke hvordan hans humør påvirker hele familien.

Jeg synes virkelig jeg gør alt hvad jeg kan for at bakke op om ham, og være her for ham. Men jeg gider bare snart ikke mere...

Nu har jeg IGEN måske fået skaffet ham et nyt job igennem noget familie-venner halløj og han skulle over og snakke med dem idag, men når jeg spørger hvad tid det er og hvornår han har tænkt sig at tage afsted, siger han bare " ved det ikke ".....

Og de her jobs er noget han ellers interesserer sig for! Det er det han vil lave siger han, og han virker jo glad herhjemme når han arbejder, men det er bare ikke hvad jeg får af vide fra bagveje. Der får jeg af vide at han ikke rigtig laver noget, møder op i noget ikke-særlig-præsentabelt tøj, og bare ikke virker særlig interesseret.

ÅÅååh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere... er træt, træt og træt og jeg føler lidt at jeg er hans mor i øjeblikket og skal gøre alting for ham... Jeg har altså også et større barn på 5 år og 1 lille på 6 mdr.. synes der er rigeligt andet at se til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

B&J

Mit første gæt var også en deperation... du må på en eller anden måde få ham skubbet til lægen, fordi hvis han har en deperation er det ikke sikkert du kan få ham i arbejde uden at det gør galt igen

for det er ikke meningen det skal gå ud over dig og dine børn

Anmeld

11. august 2011

IsjaLuna

Jeg kender følelsen!! Efter min kæreste blev færdiguddannet har han haft 3 jobs og har ikke 'orket' dem i længden. Så har han meldt sig syg og blevet sagt op. Igen idag har hans chef sagt ham op, fordi han har været sygemeldt så længe. Da han arbejdede havde jeg intet imod at tage mig af hjemmet og vores datter og ALT ANDET. Men nu er han arbejdsløs og laver ikke en skid i løbet af dagen. Han elsker at sove og spille computer. Han er langsom til at tage sine pligter og skal han vaske op, venter han nogen gange 2 dage så der et en MEGA opvask. Hader dovenhed. Og nej min kæreste er ikke depri, men forstår din situation..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.