:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Talbutikken

Det er jeg virkelig ked af søde! Har selv været igennem det to gange så du må endelig sende en pb, hvis du har behov for at snakke det igennem! Mange  herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bubbes skriver:

Har været til en scanning idag pga smerter - og fik beskeden: "Fosteret er dødt".. Blødte i lørdags men ikke meget..

Det er jeg ked af at høre. Øv altså. Kæmpe krammer herfra! 

Anmeld

1. august 2011

lhn89

Hvor er det dog forfærdelig! Kæmpe  her fra! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

1. august 2011

Isabella_mor

Bubbes skriver:

Har været til en scanning idag pga smerter - og fik beskeden: "Fosteret er dødt".. Blødte i lørdags men ikke meget..

årh nej dog.. hvor langt var du henne??

til dig. 

Anmeld

1. august 2011

Muffin_girl

Det er jeg ked af at høre.. Mange kram til jer 

Anmeld

1. august 2011

Valle81

Det gør mig ondt at høre -

Har selv haft en SA i uge 8-9 stykker - det er frygteligt.

Håber i snart kommer ovenpå og at der igen venter to streger til Jer lige om hjørnet.

Christina

Anmeld

3. august 2011

Magsen

Bubbes skriver:

HVAD !!! 

Det er jeg viiiiiiiirkelig kedaf at høre søde 

kæææææææmpe  herfra 

Anmeld

3. august 2011

Sabsy

Maggieh skriver:

HVAD !!! 

Det er jeg viiiiiiiirkelig kedaf at høre søde 

kæææææææmpe  herfra 

Ville ha skrevet til dig tidligere men kom fra det.. Hvis du i denne periode har brug for at komme lidt væk, så pak Naomi og du en taske og kom hjem til os.. Vi har rejse seng og ekstra dyner, vi sørger for dig mens i er her - og henter i lufthavnen Du skal bare sige til.. :-*

Anmeld

3. august 2011

Magsen

Bubbes skriver:

Ville ha skrevet til dig tidligere men kom fra det.. Hvis du i denne periode har brug for at komme lidt væk, så pak Naomi og du en taske og kom hjem til os.. Vi har rejse seng og ekstra dyner, vi sørger for dig mens i er her - og henter i lufthavnen Du skal bare sige til.. :-*

Åårh igen, hvor du dejlig

nu har du vidst ligeså meget brug for at komme lidt væk som jeg har. 

Men jeg gad såååååååå godt, måske jeg ville finde udaf hvad der skal ske så .. Men pengene er sku ikke til det !!! gud, hvor ville det være godt at være rig <3 

Anmeld

4. august 2011

CamillaSoefelt

Bubbes skriver:

Åh altså søde;(. Hvor er jeg ked af og høre du. Ring el skriv hvis du har brug for at snakke;-)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.