flyverdragter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken flyverdragt er den bedste?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

808 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. august 2011

L.J.L

Det er da lige tiden til at snakke om flyverdragter synes jeg!

Men er i gang med at finde ud af hvad vi skal putte lillemanden i til vinter. Sidste år have vi en Molo, den var vi rigtig glade for, men tænker at jeg vil prøve noget andet i år. Hvad har i haft og hvilket mærke synes i er det absolut bedste og hvorfor?

stem løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

trunte89

jeg har kun haft fra mikkline, og har været ganske tilfreds.
hun har været varm og tør, og synes, at pasformen er god. (og prisen. har altid været heldig at finde dem brugt til et par hundrede i rigtig god stand)

Anmeld

1. august 2011

kirsti

Jeg stemmer klart IdaT noah fik en da han var 2år og den holdt hele vinteren OG næste vinter uden at blive utæt eller lign. på trods af at en del af legen det første år foregik på knæ og andet år gik han i skovbørnehave

Anmeld

1. august 2011

saxa

Jeg sværger til Hummels flyverdragter, det har vi altid haft her! Super kvalitet mange gode detaljer, såsom indbyggede vanter, elefanthue osv. Og så er Hummel jo bare lækker og lever klart op til prisen

Anmeld

1. august 2011

MinNoah

HUMMEL

Den havde vi til vores dreng sidste år, for det første er den SUPER fed og flot for det andet (og det vigtigste) den holder barnet tørt! Også selvom min dreng kravlede en del i sne osv. så blev han aldrig våd på tøjet.

Mange detaljer; indbygget elefanthue (som man også kan pille ud) for den er lige tynd nok på de helt kolde dage. Lukket tæt ved ærmerne, sådan så sne osv. ikke kan komme ind på armene. Reflekser på, så barnet kan ses i mørke.

Og bedst af alt, 2 lynlåse, hvilket gør det meget nemmere for barnet at komme i dragten selv (eller meget nemmere for moren og hjælpe)

Anmeld

1. august 2011

L.J.L

Tak for jeres svar Indtil videre fører Hummel vidst, og det er også den jeg har overvejet.... Men synes nu også at de nye Ticket from heaven det design er super flot

Anmeld

1. august 2011

Ni-ko-li-ne

Reima, Mikkline eller TTH

Anmeld

1. august 2011

Lunae

I alle de institutioner, som jeg har arbejdet i, har der altid været ry for at reima er og bliver de bedste! Jeg har dog købt en ej sikke lej flyverdragt til min datter og håber at den kan holde standarden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.