Utro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Anonym trådstarter

Min forlovede gemmen snart 5 år, var min utro for ca. 2 år siden... Men vi fik snakket om det og alt var fint. Hvor han os lover mig aldrig at have kontakt med hende igen...

Men nu har han så kontakt med hende igen, og siger der ikke er noget... Hvorfor så snakke med hende og han lovede mig jo

Aner virkelig ikke hvad jeg skal stille op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min forlovede gemmen snart 5 år, var min utro for ca. 2 år siden... Men vi fik snakket om det og alt var fint. Hvor han os lover mig aldrig at have kontakt med hende igen...

Men nu har han så kontakt med hende igen, og siger der ikke er noget... Hvorfor så snakke med hende og han lovede mig jo

Aner virkelig ikke hvad jeg skal stille op...

hov... ved ikke hvorfor den kom to gange... Sorry...

Anmeld

1. august 2011

B&J

1. august 2011

tinasmor

Jeg håber ikke mit svar gør dig ked af det, men min tanke er, at han enten er vild med hende eller begære hende eller leder efter spænding. At han ikke har respekt nok (og kærlighed nok) overfor dig til at lade vær. Mon han havde accepteret hvis det var dig der havde gjort det? Det tror jeg ikke.

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg håber ikke mit svar gør dig ked af det, men min tanke er, at han enten er vild med hende eller begære hende eller leder efter spænding. At han ikke har respekt nok (og kærlighed nok) overfor dig til at lade vær. Mon han havde accepteret hvis det var dig der havde gjort det? Det tror jeg ikke.

Tror ikke jeg kan blive mere ked af det... Men ja, det har du nok ret i... Så ender det jo nok med at jeg bliver alene mor til 2

Anmeld

1. august 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Tror ikke jeg kan blive mere ked af det... Men ja, det har du nok ret i... Så ender det jo nok med at jeg bliver alene mor til 2

Håber I klare den. Tænk at han tænker med p..... når I har to børn sammen. Hvor er han tarvelig.

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Håber I klare den. Tænk at han tænker med p..... når I har to børn sammen. Hvor er han tarvelig.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige eller tænke... Min verden er fuldstændig gået i stå!!!

Anmeld

10. august 2011

gonefishing

Hvis man skal bevare et forhold så skal man have tillid til hinanden. 

Hvis I har lavet en aftale om at han ikke skal have kontakt til hende, så bryder han din tillid! Hvis I ikke har talt om det, ville jeg fortælle ham hvordan du har det med det, at du ikke bryder dig om det og hvis du skal kunne stole på ham så bryder han kontakten og respektere dig.

Nogle mænd tror at hvis man først tilgiver dem utroskab en gang, eller bliver, når de behandler en dårligt -ja så smutter hun sku ingen steder om jeg så ligeeeeee bryder vores aftale. 

Mange mænd forstår ikke kvinders følelser, så som: Ok betød det virkeligt så meget for dig skat? hvorfor sagde du det så ikke?. -fordi mænd har svært ved at sætte sig i kvindens sko, han mener vel at han blev jo sammen med dig og er sammen med dig, så du burde da ikke være ked af det. 

Sæt klare spilleregler op! for hvad du IKKE vil finde dig i, bryder ham din tillid og respekt så fyr ham!. men hæng ham ikke op for en regler han ikke kender til

Mvh Vik

Anmeld

10. august 2011

modesty

men hæng ham ikke op for en regler han ikke kender til

Mvh Vik

Hun skriver jo at han har lovet hende aldrig mere at tage kontakt til eks'en. Det er da en temmelig klar regel.

Anmeld

10. august 2011

gonefishing

En ting er at han siger han aldrig vil gøre det, men nogle mænd er så (undskyld) dumme, at de tænker: "når men hun forbød mig det jo ikke, det var min mening og mit valg, og jeg kan jo ændre mening".

Hvis hun har sagt: "Du skal aldrig tage kontakt til hende den so igen, ellers så er jeg den der er skredet". Så har han fået den og så er der ingen vej udenom, så er han en idiot og har brudt hendes tillid.

Jeg har også hørt om mænd der lover andre småting som f.eks. at være hjemme kl 00:00, kvinden siger bare "ok fint", og regner med at så er det sådan skabet står. Men hvis manden så ændre mening og alligevel ikke kommer hjem kl 00:00 så er kvinden (forståeligt for mig) pisse sur fordi han brød hans egen aftale, mens manden som vil føle sig fri, tænker : "jamen hun sagde jo ikke til mig, -ja jeg forventer du er hjemme kl :00:00".

Hvis du kan følge mig, nogle mænd har brug for at blive holdt i snor på det plan, ellers tænker han ikke over hvad han har lovet og regner ikke med det er så alvorligt så længe hun ikke har svunget pisken over ham.

Mvh en der forsker forskellen på mænd og kvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.