Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MelikkazMoar skriver: Er det bare fondant du har pyntet med (udover PSC) ?
Er det bare fondant du har pyntet med (udover PSC) ?
Ja, det er fondant, jeg har brugt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Wow :O Ville du være villig til at lave sådan nogle til mit bryllup/barnedåb næste forår? :O De ser fantastiske ud!
Wow :O Ville du være villig til at lave sådan nogle til mit bryllup/barnedåb næste forår? :O
De ser fantastiske ud!
Tak skal du have
Hvis jeg har tid, så kan jeg nok godt lokkes med
lhn89 skriver: Hold da op! Hvor er de fine! Venlig hilsen Louise louisehartmann.dk
Hold da op! Hvor er de fine!
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
Tak for det
Dot D skriver: Tak skal du have Hvis jeg har tid, så kan jeg nok godt lokkes med
Det skal der helt sikkert forskes mere i
Mums siger jeg bare...
-Sigrid- skriver: Det skal der helt sikkert forskes mere i
*A* skriver: Mums siger jeg bare...
Tak tak
Dot D skriver: Her er en ordentlig gang muffins, jeg skulle lave til Birgitte. Temaet skulle være sommer, glæde og kærlighed. Dem med det hvide ovenpå er lyse chokolademuffins med groft hakket chilichokolade med PSC med Asti ovenpå, og de andre er gulerodsmuffins med cheese frosting med hindbær
Her er en ordentlig gang muffins, jeg skulle lave til Birgitte. Temaet skulle være sommer, glæde og kærlighed.
Dem med det hvide ovenpå er lyse chokolademuffins med groft hakket chilichokolade med PSC med Asti ovenpå, og de andre er gulerodsmuffins med cheese frosting med hindbær
Ej hvor er de fede!
DAs mor skriver: Ej hvor er de fede!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128