jeg ved godt jeg ikke er perfekt selv og har også selv mange fejl men syntes det er ved at være hårdt...
sagen er den at vi er ved at være rimlig tit uvenner over små ting.
jeg bliver rigtig hurtig sur og ked især da jeg syntes hans familie er meget ligeglad med hvors børn det gør bare så ondt at den stor a(selv om vi bor i samme bys) ved ikke hvem farmor og farfar er og ja også de andre især den stor mærker jeg det tydlig på....
siger man mormor morfar oldemor oldefar osv løber den stor ud til døren og er overlykkelig.
med de andre er hun helt ligeglad..
mormor og de andre bor ikke i samme by
det gør bare så ondt et eller andet sted og manden er bare ligeglad og komme med en masse undskylninger....
jamen jamen der var kun en grund til vi blev her engang og det var for at have familie tæt på til at hjælpe hvis der vær noget ..
de har bare ikke hjulpet skal der køres osv er det mest oftes min familie der kommer....
jeg ligger også nu her mega ked efter at have fået den største sviner af ham ved han er meget ubehaglig hvis jeg vægger ham om natten men kunne virkelig ikke ligge her så ber ham bare pænt om at flytte sig. hvor jeg bare får smit alt mulig i hovedet.. han siger han ikke husker noget am morgen men det gør bare så ondt ind i de ting han siger.
vi har også været på ferie mig og de små i deres ferie og ha manglet ham da slet ikke det men efter vi er hjemme igen har vi snart været uvenner hele tiden så har enlig bare lyst til at smutte igen for der kunne han da sige han elsker mig og savner mig istedet for alt det han siger nu....
jeg elsker virkelig den mand og vil ikke miste ham men ved ikke hvor længe jeg kan blive ved det køre mig fuldkommen ned hele tiden jeg er træt af at være falsk glad mit selvvær er lige 0 og hver gang jeg kommer lidt op kommer der lige et hak over snuden igen efter ferien var jeg super glad osv efter et par dage hjemme er den helt i bund igen og er slev ikke rigtig glad andet end jeg kigger på min børn..
ved ikke hvad jeg ville bare få lidt tanker ud tror jeg
øvøv håber snart vi kan få snakket ud men svært når vi altid blivwr uvenner
Anmeld