Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den kommende far skriver: hvad har ønskebørn gjort? MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/
hvad har ønskebørn gjort?
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
jaaah det er nok mere det de ikk gør.. de står bar og snakker sammen bag disken så man ska stå og vente på de blir færdige..
jeg kan bar bedre lide at komme i babysam
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Helt klart Kære børn i Næstved
Jeg handler til gengæld aldrig i babysam, da jeg kun har haft dårlige opleveleser i deres butikker med en rigtig dårlig service..
banditten2011 skriver: jaaah det er nok mere det de ikk gør.. de står bar og snakker sammen bag disken så man ska stå og vente på de blir færdige.. jeg kan bar bedre lide at komme i babysam
okay ja det er ihvertfald ikke god service
Helt klart www.helsemarie.dk
Hvis man er til rene, naturlige produkter uden al det skodkemi de fleste baby og børneprodukter indeholder idag....
Caroline86 skriver: børnebiksen i Låsby! Uden nogen som helst tvivl.... Deres hjemmeside er noget hø , men butikken er super, de har hvad man skal bruge og så er de rigtigt søde, venlige og hjælpsomme! Vi fik endda kæmpe rabat på vores udstyr fordi vi samlede en masse køb derude! Dem vil jeg til hver en tid varmt anbefale! ( www.bornebiksen.dk)
børnebiksen i Låsby! Uden nogen som helst tvivl....
Deres hjemmeside er noget hø , men butikken er super, de har hvad man skal bruge og så er de rigtigt søde, venlige og hjælpsomme! Vi fik endda kæmpe rabat på vores udstyr fordi vi samlede en masse køb derude!
Dem vil jeg til hver en tid varmt anbefale!
( www.bornebiksen.dk)
stimerol skriver: Helt klart www.helsemarie.dk Hvis man er til rene, naturlige produkter uden al det skodkemi de fleste baby og børneprodukter indeholder idag....
Ja det skal man holde øje med
MVH
http://www.babydutten.blogspot.com/
Helt klart i Malle's barnevogne, Snedsted
Hos dem er den bedste kundeservice et must, de ved ikke hvor godt de skal gøre det for kunderne, OG så sender de også pr. postordre mod forudbetaling.
Bare den bedste forretning for gravide og mødre!
Vi er begyndt at kigge efter ting til den lille inde i maven og været i mange forskellige butikker hvor har i fået den bedste service? MVH Den kommende far
Vi er begyndt at kigge efter ting til den lille inde i maven og været i mange forskellige butikker
hvor har i fået den bedste service?
ønksebørn på nørrebro og
...og jeg går lige off topic, men hvordan kan det være at det er dig og ikke din kæreste der er online? Jeg spørger ikke fordi at jeg synes der er noget i vejen med det. Jeg er bare nysgerrig, fordi at det plejer at være omvendt... så måske der var en grund? Eller er jeg bare for nysgerrig her?
Ditte
ønksebørn på nørrebro og www.tojbamsen.dk ...og jeg går lige off topic, men hvordan kan det være at det er dig og ikke din kæreste der er online? Jeg spørger ikke fordi at jeg synes der er noget i vejen med det. Jeg er bare nysgerrig, fordi at det plejer at være omvendt... så måske der var en grund? Eller er jeg bare for nysgerrig her? Ditte
ønksebørn på nørrebro og www.tojbamsen.dk
Min kæreste er også online jeg synes bare det er spændende så jeg vil også være med
Når det kommer til legetøj (eller tumledyr), så har vi altid fået god service i Den Blå Giraf i Skive :-DEllers er Ønskebørn i Holstebro også altid venlige, imødekomne, hjælpende, vejledende og alt det, der er god kundeservice :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128