I hvilken butik har i fået den bedste service?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anette&Sophia

Den kommende far skriver:

Vi er begyndt at kigge efter ting til den lille inde i maven og været i mange forskellige butikker 

hvor har i fået den bedste service?

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

kan desværre ikke rigtig nævne nogen babybutikker. Selvfølgelig har de i de forskellige butikker, spurgt om de kunne hjælpe med noget når man kom ind af døren, dog er der nogen steder hvor de bare kigger og ligner nogen der tænker: "hun spørger nok, hvis hun har brug for hjælp". - hvor jeg mener at de skal opsøge kunderne og give dem en god oplevelse.

men hver person, sin mening he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

.....

Maja84 skriver:

Helt klart ønskebørn, tog har vi dog også købt meget af i h&m, men babyting har helt klart været ønskebørn. Vi har også været i kære børn og babysam, men kære børn gav desværre meget fejlinformation, og babaysam har generelt bare været sure og magelfulde i service, for ikke at sige hvilken service

Har hørt at Ønskebørn i Sønderborg giver god service

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Mut skriver:

Har hørt at Ønskebørn i Sønderborg giver god service

kender dem ikke, men vi har fået og får stadig ekstrem god service fra ønskebørn i fredericia

Anmeld

31. juli 2011

aya-zia

Den kommende far skriver:

Vi er begyndt at kigge efter ting til den lille inde i maven og været i mange forskellige butikker 

hvor har i fået den bedste service?

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

KÆRE BØRN I SILKEBORG... helt klart

Anmeld

31. juli 2011

.....

Maja84 skriver:

kender dem ikke, men vi har fået og får stadig ekstrem god service fra ønskebørn i fredericia

Det er også sådan det skal være , så ved man hvertfald hvor man skal handle næste gang hvis det er

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Mut skriver:

Det er også sådan det skal være , så ved man hvertfald hvor man skal handle næste gang hvis det er

Jeg handler meget i ønskebørn, af de større ting vi skal bruge, skal være meget gode tilbud, før vi kører til kære børn eller babysam, yderst sjældent jeg er i babysam, specilt pga den ringe service

Ja helt sikkert, vi ved ihvertfald hvor vi går hen for at søge råd og vejledning

Anmeld

31. juli 2011

.....

Maja84 skriver:

Jeg handler meget i ønskebørn, af de større ting vi skal bruge, skal være meget gode tilbud, før vi kører til kære børn eller babysam, yderst sjældent jeg er i babysam, specilt pga den ringe service

Ja helt sikkert, vi ved ihvertfald hvor vi går hen for at søge råd og vejledning

Det er altså ærgeligt at det skal være sådan .. Jeg hører hvertfald mest positivt om Ønskebørn...og ja, så halter Babysam med deres kundeservice

Men i har hvertfald fundet en god butik, hvor i kan føle jer godt tilpas med at købe ting

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Det er altså ærgeligt at det skal være sådan .. Jeg hører hvertfald mest positivt om Ønskebørn...og ja, så halter Babysam med deres kundeservice

Men i har hvertfald fundet en god butik, hvor i kan føle jer godt tilpas med at købe ting

helt sikkert og enormt dejligt

ja synes også det er ærgeligt, man kan jo bare undre sig oevr der intet bliver gjort ved det, når problemet har stået på flere år

Anmeld

1. august 2011

Fenja09

Vi har handlet rigtig meget udstyr i Babysam, Aalborg og har fået super god service. Både i form af rart personale, men også ekstra goder, som f.eks rabat på ting der ikke var på tilbud og har også fået lidt ting oveni det vi købte, gratis.

/Fenja

Anmeld

1. august 2011

GitteC78

Vi har købt alle vores babyting i Ønskebørn i Ikast, der har vi fået den bedste service og så er de utrolige søde der. De er hurtigt hos en, når man kommer in og giver en super god rådgivning. Vi har to gange service på barnevognen indenfor 2 år, det er sååå dejligt, når man får barnevognen tilbage, føler det som om, man har fået en helt ny .

Har handlet meget lidt i Babysam, synes servicen er dårlig. Enten står personalet oppe med disken eller også skal man lede hele butikken igennem for at finde en.

Når vi skal ud at købe til den lille nye bliver det også i Ønskebørn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.