Virkelig voldsom blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.566 visninger
24 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Becks

Efter Provera behandling! Andre der har oplevet det?

På 2 timer, er jeg nu blødt igennem 6 tamponer, mindedes ikke jeg blødte SÅ voldsomt, da jeg tog dem fast fra 2007 til 2010.
Der er sådan nogle små "gele" klumper i (Sorry for details) Men jeg har ingen smerter.. Kan det være fordi min mens var 19 dage forsinket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Lisbeth1985

Tutter skriver:

På 2 timer, er jeg nu blødt igennem 6 tamponer, mindedes ikke jeg blødte SÅ voldsomt, da jeg tog dem fast fra 2007 til 2010.
Der er sådan nogle små "gele" klumper i (Sorry for details) Men jeg har ingen smerter.. Kan det være fordi min mens var 19 dage forsinket?

Mine blødninger har også været mere kraftige end normalt efter provera, og de har været over en længere periode.. Men det du beskriver lyder godt nok voldsomt - har du overvejet at ringe til klinikken? Kram fra Lisbeth

Anmeld

31. juli 2011

Becks

Lisbeth1985 skriver:

Mine blødninger har også været mere kraftige end normalt efter provera, og de har været over en længere periode.. Men det du beskriver lyder godt nok voldsomt - har du overvejet at ringe til klinikken? Kram fra Lisbeth

Jeg skal derud imorgen og scannes, men ja gloede da godt nok lige lidt

Anmeld

31. juli 2011

Lisbeth1985

Tutter skriver:

Jeg skal derud imorgen og scannes, men ja gloede da godt nok lige lidt

Super! Så kan du jo lige høre dem ad:-)

Anmeld

31. juli 2011

ønskebørn74

Tutter skriver:

Ja, jeg har det hver gang og det er godt.. Der bliver renset godt ud, så der er klar til en bebs..

Anmeld

31. juli 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Ja, jeg har det hver gang og det er godt.. Der bliver renset godt ud, så der er klar til en bebs..

Dejligt der er én der har prøvet det samme

Jeg blødte bare slet ikke så voldsomt da jeg tog dem fast dengang.. Men måske kroppen ikke var klar til en bebs der 

Anmeld

31. juli 2011

ønskebørn74

Tutter skriver:

Dejligt der er én der har prøvet det samme

Jeg blødte bare slet ikke så voldsomt da jeg tog dem fast dengang.. Men måske kroppen ikke var klar til en bebs der 

Jeg har det ind imellem og jeg har fået at vide, det er fordi kroppen selv var igang med at gøre klar til mens.. Og proveraen laver lidt ekstra slimhinde.. Og de sørger for maximal udrensning.. Min gynækolog er fan af dem, så det er jeg også nu...  Jeg er på min 3. Provera dag...  Så vi kommer til at have testdag lige i hælene på hinanden..

Anmeld

31. juli 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Jeg har det ind imellem og jeg har fået at vide, det er fordi kroppen selv var igang med at gøre klar til mens.. Og proveraen laver lidt ekstra slimhinde.. Og de sørger for maximal udrensning.. Min gynækolog er fan af dem, så det er jeg også nu...  Jeg er på min 3. Provera dag...  Så vi kommer til at have testdag lige i hælene på hinanden..

Uh hvor bliver det altså spændende

Jeg har dog lovet min aller skønneste veninde (mor til min gudsøn) at jeg ikke tester før jeg kommer hjem fra Tyrkiet! Er sikker på de sidste dage på ferien bliver ulidelige  Især for hende jeg rejser med

Anmeld

31. juli 2011

Englebassen82

Uhh det bliver så spændende søde...

kan desværre ikke svare på dit problem..

Men vil da lige sende dig et .... Håber du får en dejlig uge..

Glæder mig til nyt efter scanning..

Anmeld

31. juli 2011

Becks

Englebassen82 skriver:

Uhh det bliver så spændende søde...

kan desværre ikke svare på dit problem..

Men vil da lige sende dig et .... Håber du får en dejlig uge..

Glæder mig til nyt efter scanning..

Tak skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.